Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Når man er forelsket da bruker man blikket mye, ikke sant ? Hvis du liker en person,ville ikke du ha sett på hun/han så mye du kan. Går det an å flørte med bare blikket,uten å si noe? Noen som vil dele sine erfaringer om det ? Please, jeg trenger litt tips og råd fra noen om dette.
Amalie_85 Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Det går fint at å flørte med blikket uten å si noe. Jeg flørter veldig med blikket enda, selv om vi har vært sammen i over 1 år. Når vi er på fester og han sitter å snakker med andre så ser jeg på han og når han treffer blikket mitt smiler jeg lurt. Blunker kanskje, o.s.v. Og han flørter like mye tilbake. Vet ikke om hvordan jeg skal forklare hvordan man gjør det. Men det går hvertfall. Jeg elsker å flørte med kjæresten min
Gjest Gjesta Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Selvføgelig kan man flørte masse og ganske intensivt med blikket, det være seg om man er i et forhold eller ikke. Blikket og blikkutveksling kan si ALT det, og i seg selv være noe som påvirker pulsen og hele meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå