Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #21 Skrevet 10. oktober 2006 Hvorfor spør du egentlig om råd når du har bestemt deg for at dette skal gjennomføres, samme hva? ← Jeg spør om tips og ideer til et dobbeltbryllup, hva folk tenker om det. Ikke om jeg faktisk skal ha et. Hadde det kommet opp masse ting som gjorde det vanskelig, så ville jeg selvsagt ha revurdert det. Og mulige problemstillinger er det bare kjempebra at jeg blir tipset om! Så gi meg råd om hvordan dette bør gjennomføres! Det er klart jeg allerede har en del tanker rundt bryllupet, selv om jeg ikke har skrevet ned alle detaljer i hovedinnlegget.
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #22 Skrevet 10. oktober 2006 aner ikke, men hvis dere tar bildene på samme sted, og tar noen felles bilder får dere sikkert nok en rabatt ihvertfall. Ring til noen fotografer og hør hva de sier. ← Takk for tipset, skal se hva vi får ordnet der
Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 10. oktober 2006 #23 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg ville vært nøye med bordplasseringen hvertfall! Jeg synes dere skal ha hver deres bryllupskake, og hver deres forlover. Eller du kan bruke en annen venninde til hjelp under selskapet? Jeg har sett bilder fra noen doble bryllup hvor brudene har lik kjole, jeg synes at det er en dårlig ide. Kanskje morsomt om det er eneggede tvillinger? Men dere bør tenke på å matche hverandre på en eller annen måte, og at pynten i lokale matcher dere igjen? Bruke de samme fargene eller en hovedfarge lik foreksempel?
Pinki Skrevet 10. oktober 2006 #24 Skrevet 10. oktober 2006 Men er det ikke gjestene og våres dag da? Ikke "familiens dag"? Hvis det skulle ha noe å si så betaler de ikke en krone for bryllupet... ← Jeg vil jo si det er litt "familiens dag" også, det er jo tross alt deres barn som giftes bort!! Jeg synes det er vel så viktig at familiemedlemmene har det hyggelig som at gjestene har det hyggelig! Men selvfølgelig: først og fremst DERES DAG
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #25 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg vil jo si det er litt "familiens dag" også, det er jo tross alt deres barn som giftes bort!! Jeg synes det er vel så viktig at familiemedlemmene har det hyggelig som at gjestene har det hyggelig! Men selvfølgelig: først og fremst DERES DAG ← Jeg vil jo absolutt at alle gjestene skal ha det bra, inkludert alle familiemedlemmene! Vi må komme opp med en god plan når det gjelder bordplasseringen, er usikker på hvordan vi skal løse den...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå