Gjest Skya Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Nå skal jeg virkelig ta meg sammen og begynne å være flink med huden min. Jeg har alltid vært sløv til å fjerne sminke på kvelden, og om jeg har gjort det så har det vært med sånne engangsservietter. Så derfor så har jeg aldri hatt sånn kjempefin hud, men nå er det slutt! I den anledning trenger jeg anbefalinger til produkter jeg kan prøve. Ikke altfor dyrt, og ikke altfor komplisert. Har forresten hverken altfor tørr eller altfor fet hud, og har stadig en eller annen kvise, svart prikk eller nuppe å ergre meg over. Endret 9. oktober 2006 av Skya
Gjest Deception Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg må si at jeg synes rensemelken til Dr. Hauschka er kjempebra! Den fjerner all sminke uten å tørke ut huden. Etterpå er ansiktsvannet på spray veldig forfriskende å bruke. Fås på helsekost.
Malama Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Henger meg på denne jeg om det er greit, for det hørtes ut som en god ide. Forresten oppdager jeg good bedring netsen uansett hav jeg bruker jeg da, når jeg bare gidder å rense ansiktet. Var flink i en måneds tid, med en "skrubbende rensevask" på morgenen (simpel sak fra dagligvaren) etterfulgt av en bommulsdott med "toner" (noe greier jeg fant i skapet som ikke flyttet inn idet skapet via MEG ialle fall, med andre ord noe min elskede har fått med seg hjemmefra på et vis, men aldri brukt, oriflame tror jeg) og tilslutt en ansiktskrem (fordi den rense-skrubbesaken tørker ut huda mi) fra nivea eller noe sånn. På kvelden tok jeg bare en bommulsdott med clerasil. Men så gadd jeg ikke en dag, og ikke den etter, og slutta, og vips, så er kvisene tilbake ja. Konstant. Muligens det viktigste er å gjøre NOE (utover vannet jeg splasher i ansiktet for å våkne og vaske det, selvsagt)
Gjest Deception Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 Å bruke skrubbende renseprodukter hver dag, er en veldig dårlig ide, selv om det kan føles bra der og da. Selv for hud som er fet, vil en mild, ikke-uttørkende rens på sikt gi bedre resultater. Faktisk har jeg lest at en renseolje på sikt fjerner tilstoppede porer.
Lola83 Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 Nå skal jeg virkelig ta meg sammen og begynne å være flink med huden min. Jeg har alltid vært sløv til å fjerne sminke på kvelden, og om jeg har gjort det så har det vært med sånne engangsservietter. Så derfor så har jeg aldri hatt sånn kjempefin hud, men nå er det slutt! I den anledning trenger jeg anbefalinger til produkter jeg kan prøve. Ikke altfor dyrt, og ikke altfor komplisert. Har forresten hverken altfor tørr eller altfor fet hud, og har stadig en eller annen kvise, svart prikk eller nuppe å ergre meg over. ← Renseskummet til Vaselin Intensive Care er meget bra ! Og så er det billig og du finner det i de fleste dagligvarebutikker, samt Vita, Hm osv.. Den fjerner all make up og huden blir frisk og myk.. På Vita har de mange billige og bra fuktighetskremer..de i Pure Zone serien fra Loreal er fine.. Skal du opp i pris vil jeg anbefale produkter fra Ysl, Dior, Dermalogica, La prairie.
Malama Skrevet 9. oktober 2006 #6 Skrevet 9. oktober 2006 Å bruke skrubbende renseprodukter hver dag, er en veldig dårlig ide, selv om det kan føles bra der og da. Selv for hud som er fet, vil en mild, ikke-uttørkende rens på sikt gi bedre resultater. Faktisk har jeg lest at en renseolje på sikt fjerner tilstoppede porer. ← Den "skrubbende" saken min er en "daily cleaner" da, ikke en sånn som er mentå bruke hver uke. Den skrubber inne noe særlig, men har litt den følelsen. Men det er altså en som er til daglig bruk. Men, egentlig er det en jeg har kjøpt for å ha i dusjen da, til å bruke når jeg dusjer (for DET gjør jeg ikke daglig) så jeg kan jo fint sette den tilbake der når jeg finner en annen løsning til daglig bruk
Champagnepiken Skrevet 9. oktober 2006 #7 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg er veldig, veldig fornøyd med Biosource-serien fra Biotherm. Bruker rensegelé og toner, det er både fort gjort og effektivt. Og ikke super-dyrt, sånn midt på treet omtrent.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 9. oktober 2006 #9 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg er også glad i VIC sin skumgreie. Den er så rask og grei og funker fint I tillegg bruker jeg noe ansiktsskrubb et par ganger i uka, og sminkefjerner for å fjerne øyesminke. Men lurer på om jeg skal, når den jeg har er tom, kjøpe meg noe på apoteket.
Gjest Tweek Skrevet 9. oktober 2006 #10 Skrevet 9. oktober 2006 Er det noen rense greier som man slipper å bruke 10 minutter på? At man bruker en ting, istedet for 3.¨ Jeg pleier aldri å fjerne sminken når jeg legger meg, har vel gjorte 3 ganger eller noe de siste 2mnd, jeg er helt elendig på sånn må bli flinkere. Men det er jo så stress
Champagnepiken Skrevet 9. oktober 2006 #11 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg bruker maks to minutter: Fjerner øyensminke med øyesminkefjerner på bomullsdott. Så tar jeg rensegelé i fjeset og skyller av med vann, og til slutt toner på bomull. Vips, gjort i en fei!
Millis Skrevet 9. oktober 2006 #12 Skrevet 9. oktober 2006 Renseskummet til Vaselin Intensive Care er meget bra ! Og så er det billig og du finner det i de fleste dagligvarebutikker, samt Vita, Hm osv.. Den fjerner all make up og huden blir frisk og myk.. På Vita har de mange billige og bra fuktighetskremer..de i Pure Zone serien fra Loreal er fine.. Skal du opp i pris vil jeg anbefale produkter fra Ysl, Dior, Dermalogica, La prairie. ← Jeg har hatt det renseskummet (har normal hud) og det er noe vanvittig piss som tørker ut huden. Anbefaler rensekremen fra Dermalogica. Selv om den er dyrere er den rimeligere i det lange løp da den er større og drøyere.
Hu i Svingen Skrevet 9. oktober 2006 #13 Skrevet 9. oktober 2006 Er det noen rense greier som man slipper å bruke 10 minutter på? At man bruker en ting, istedet for 3.¨ Jeg pleier aldri å fjerne sminken når jeg legger meg, har vel gjorte 3 ganger eller noe de siste 2mnd, jeg er helt elendig på sånn må bli flinkere. Men det er jo så stress ← Vichy har en tre-i-ett greie som man smører på og tørker av med bomullsdott. Har kjøpt den, men liker i grunnen bedre produkter som skal skylles av.
Gjest Tweek Skrevet 9. oktober 2006 #14 Skrevet 9. oktober 2006 Mhm, meg å Liker ikke å føle at produktene sitter igjen på huden min. Men er dermalogica et bra merke? Jeg har normal t l fet hud.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #15 Skrevet 9. oktober 2006 3-i-1 rensemelka fra Matis. Den er mild og passer alle hudtyper. Kjempefin! Alt du trenger å gjøre er å hive den i fjeset, massere litt og skylle av. Vips så er du ren og pen, og du har ikke brukt mer enn to minutter. Den fås kjøpt på hudpleiesalonger. Prisen ligger på mellom 2-300 kr, og den er kjempedrøy. Absolutt å anbefale!
Gjest Lanyah Skrevet 9. oktober 2006 #16 Skrevet 9. oktober 2006 Declèor er bra, det får du for 170,- ca. på Strawberrnet! De har både gele, melk og skummende gele!
Gjest Tweek Skrevet 9. oktober 2006 #17 Skrevet 9. oktober 2006 3-i-1 rensemelka fra Matis. Den er mild og passer alle hudtyper. Kjempefin! Alt du trenger å gjøre er å hive den i fjeset, massere litt og skylle av. Vips så er du ren og pen, og du har ikke brukt mer enn to minutter. Den fås kjøpt på hudpleiesalonger. Prisen ligger på mellom 2-300 kr, og den er kjempedrøy. Absolutt å anbefale! ← Kan denne brukes som sminke fjerner også?
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #18 Skrevet 9. oktober 2006 Rensen fra Matis brukes som sminkefjerner også, ja. Den er kanskje ikke helt genial på vannfast sminke, men den er flink på "vanlig" sminke. Jeg har brukt den i to år og kunne ikke tenke meg å bytte!
Gjest Blanca Skrevet 9. oktober 2006 #19 Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Jeg må si at jeg synes rensemelken til Dr. Hauschka er kjempebra! Den fjerner all sminke uten å tørke ut huden. Etterpå er ansiktsvannet på spray veldig forfriskende å bruke. Fås på helsekost. ← Skriver under på denne. Nydelig konsistens i praktisk pumpeflaske. Jeg bruker denne til å fjerne ikke-vannfast øyesminke også. Den er så mild (men samtidig effektiv) at jeg kan gjøre dette selv om jeg bruker døgnlinser. Grei pris også; begge disse produktene koster hver ca. 150 kr. Endret 9. oktober 2006 av Blanca
Gjest Deception Skrevet 9. oktober 2006 #20 Skrevet 9. oktober 2006 Skriver under på denne. Nydelig konsistens i praktisk pumpeflaske. Jeg bruker denne til å fjerne ikke-vannfast øyesminke også. Den er så mild (men samtidig effektiv) at jeg kan gjøre dette selv om jeg bruker døgnlinser. Grei pris også; begge disse produktene koster hver ca. 150 kr. ← Jeg vurderer faktisk å ikke kjøpe Dermalogica-rensen om igjen. Siden jeg skal pendle, kommer jeg til å ha dobbelt opp av alt, og da skader det ikke akkurat at prisen er helt OK. Skulle bare ønske at kremene derfra funker like godt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå