Søtpotita Skrevet 9. oktober 2006 #1 Del Skrevet 9. oktober 2006 Fekk akkurat telefon frå ein plass eg søkte på jobb i juni i år. Blei litt satt ut fordi eg ikkje heilt hugsa kor eg hadde søkt Han spurte om eg ville ta turen innom denne veka, men eg sa at eg ikkje kunne før i neste veke. Han oppgav ein dag, men det verkar som eg ikkje kan denne dagen hellern (blir temmeleg stress). Kan eg senda ein mail og spørra om det går an at det blir flytta til dagen etter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 9. oktober 2006 #2 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg ville nok ringt i stedet for å sende mail. Men det lureste er kanskje å få fikset det slik at du kan dra på intervjuet, siden du allerede har flyttet det én gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maja_83 Skrevet 9. oktober 2006 #3 Del Skrevet 9. oktober 2006 Tja, du har vel ikke noe å tape på å spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 9. oktober 2006 #4 Del Skrevet 9. oktober 2006 Tja, du har vel ikke noe å tape på å spørre. ← Vel, jo faktsik. "virker ikke som om hun er sååå opptatt av å få jobben" kan snike seg inn i hodet til arbeidsgiver dersom dette utsettes gang på gang. I det minste ring, ikke send mail. Og om mulig endre på andre planer for å få det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 9. oktober 2006 Takk for råd. Eg er faktisk litt usikker på om dette er jobben for meg, på grunn av at eg trur kanskje heile lønna er provisjonsbasert eller store delar av den. Det kan bli litt for risikabelt...Men eg får berre prøve å rydde plass til intervjuet og ikkje be om utsettelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 9. oktober 2006 #6 Del Skrevet 9. oktober 2006 Dersom du har en god grunn for å flytte intervjuet går nok det greit. Men ring! Jeg valgte å be om å flytte intervju en gang fordi det var mye sykdom på jobb og jeg ikke ønsket å gjøre det vanskelig for arbeidsgiver. Tror faktisk den nye (for jeg fikk jobben) satte pris på at jeg var såpass ansvarsfull og ikke lot arbeidsgiver i stikken (mange som sier de er syke f.eks.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 9. oktober 2006 #7 Del Skrevet 9. oktober 2006 Ja, det spørs jo hvorfor man vil ha det flytta, og noen ganger kan det vise ansvar, mens andre ganger viser det "dette er ikke så viktig for meg", helt avhengig av hva det gjelder. Men uansett, ringe, ikke mail. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå