Plym Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Har nettopp lest ferdig "Middlesex" av Jeffrey Eugenides (tror jeg). Flott bok, forresten. Jeg leser mye på sengen, og hvis jeg er veldig trøtt hender det jo at et poeng eler to går tapt. Derfor: er det noen som har lest denne som kan fortelle meg hvorfor broren til Calliope heter "Chapter eleven"? Blir vel kanskje en 0-svars tråd dette
Mrs. K Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Det er ett par år siden jeg leste den og husker ingen logisk forklaring
Gjest Gjest_wondergirl_* Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Å, jeg likte den kjempegodt! Men hvorfor het han det, da, mon tro?
Hu i Svingen Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 Har også lest den og husker heller ikke en eventuell sammenheng, men Chapter eleven betyr vel det samme som konkurs?
Plym Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg fikk i allefall svar Ingen andre som vet?
Plym Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2006 Har også lest den og husker heller ikke en eventuell sammenheng, men Chapter eleven betyr vel det samme som konkurs? ← Det visste jeg ikke. Han kjørte jo til slutt familiebedriften i grøfta så det er vel sammenhengen. Takk for svar
Susannah Skrevet 9. oktober 2006 #7 Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Takk for at du minnet meg på den boken, det er en av yndlingsbøkene mine! Men kanskje jeg bør lese den igjen snart, for dette vet jeg ikke svaret på... Og,ja - nå blir jeg enda en av de som svarer nei på et konkret spørsmål, kunne vel egentlig latt være å svare siden jeg ikke er til hjelp allikevel... Men likte den boken kjempegodt i allefall! Endret 9. oktober 2006 av Susannah
ashera Skrevet 9. oktober 2006 #8 Skrevet 9. oktober 2006 Bra bok litterært sett, og et tankevekkende innlegg i kjønnsdebatten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå