Gjest Laila Skrevet 21. januar 2003 #1 Del Skrevet 21. januar 2003 - Alle menn utgått på dato bør skytes ved dag-gry.- -"Herlig å få det ut!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 21. januar 2003 #2 Del Skrevet 21. januar 2003 he-he... De dauer jo snart likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 21. januar 2003 #3 Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg velger alltid flyselskap ut i fra utseende på flyvertinnene.... vil jo ikke ødelegge starten på ferien Egentlig syns jeg dem burde ha bikini som arbeidsdantrekk, for det er viktig å få oss mannfolka i riktig stemmning Sukk, sånne utspill som dette burde man jo egentlig le av synd egentlig at de får så mye oppmerksomhet i media. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 22. januar 2003 #4 Del Skrevet 22. januar 2003 Kristian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 22. januar 2003 #5 Del Skrevet 22. januar 2003 Og jeg vil ha hunky flyverter kun iført serveringsforkle og et smil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 22. januar 2003 #6 Del Skrevet 22. januar 2003 NÅ fikk jeg en god ide. Jeg skal kjøpe flyvertinneuniform og friste min mann....... Ja det skal jeg så jammen, tralala............han blir nok gra uh mener glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 22. januar 2003 #7 Del Skrevet 22. januar 2003 Og jeg vil ha hunky flyverter kun iført serveringsforkle og et smil... Yess, Tusenfryd, Yess! Der sa du det :stortsmil: :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Laila Skrevet 24. januar 2003 #8 Del Skrevet 24. januar 2003 :cry: Jeg tar hvertfall aldri mer Thai Air - den ene mannlige verten hadde skeive tenner.......æsj!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 24. januar 2003 #9 Del Skrevet 24. januar 2003 JEG får jo også lyst til å dra til Malaysia når jeg ser den reklamen for Malaysian Air.... eller hva nå flyselskapet het... Boy will be boys... uansett alder, vet dere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2003 #10 Del Skrevet 26. januar 2003 Jeg er selv stewardess (ikke på fly) men alderen min tilsier (iflge Olsen) at jeg burde holdt meg vekk. Fyren har gamle utgåtte holdninger. Alle vet at "voksne" er de mest stabile på arbeid. da tenker jeg på fødsler/syke barn. Heldigvis finnes det ikke så mange av typer som han. Boikott Sterling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 26. januar 2003 #11 Del Skrevet 26. januar 2003 D hadde virkelig gjort seg m en reder som har noe mere enn sin rikdom å by på.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå