Gå til innhold

klær av soya og bambus

Anbefalte innlegg

Skrevet

leste nettopp i Dagblad om klær av soya og bambus. Noen som har prøvd det på sine små? Lillegull hat atopisk eksem og kan ikke bruke ull innerst mot huden. Bomull er ikke så lunt, så soyaklær hørtes litt interessant ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke prøvd, men leste artikkelen jeg og. Har også atopisk eksem, og generelt kan jeg si at jeg klør ikke av klær laget av plantefibre. Tror det er verdt et forsøk. :)

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg bruker klær av soya på jenta mi på fem. Hun er atopiker, og elsker undertøyet og nattøyet! Hun nærmest nekter å ta av seg undertøyet om kvelden, og ber alltid om 'den myke' pysjamasen! Det er utrolig deilige produkter. Hele familien vår bruker håndklær i bambus, og de er myke selv uten bruk av tøymykner og tørketrommel! Jeg er svoren tilhenger, og håper de utvider til større størrelser... Jenta mi bruker største størrelse!

Skrevet
Hæ?? link??

Plis?

Enig.

Hvor ? Hvor ?

Skrevet

Jeg har noen bambusbleier (tøybleier) til tulla. De er veldig myke og gode. Hun reagerer ikke på noe klær da, så om det er allergivennlig kan jeg ikke si noe om.

Skrevet

Hei igjen!

Klærne er av norsk design - les mer på lilleba.no

Det er liste over butikker som selger på hjemmesiden, og noen av butikkene selger også over nett!

Skrevet (endret)
Hæ?? link??

Plis?

Jysk selger faktisk deilige bambushåndklær, holdt på å kjøpe før jul, men syns fargene var litt blasse.

Endret av hera

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...