Gå til innhold

Gir du oralsex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg elsker å få, og skulle ønske jeg elsket å gi også..

Jeg har sååå lyst å gi oralsex (kun til en spesiell person, da), men jeg "tør" ikke! Jeg får angst bare ved tanken. Blir hyperstressa, begynner å kaldsvette og blir helt svimmel bare jeg tenker på å gjøre det. Jeg aner ikke hva det er som feiler meg, men det er plagsomt! Jeg skulle ønske jeg bare kunne gå ned og "just do it!"

Jeg har sinnsykt mange fantasier hvor jeg utfører oralsex, men det blir jo aldri noe av det.. :sad:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg liker godt at han slikker meg, men jeg klarer ikke tanken på å suge han... For meg er det bare ekkelt å tenke på å ta han i munnen... Er det noe galt med meg? Har inntrykk av at alle andre suger...

Jeg føler det på samme måten, bare at jeg klarer ikke motta heller... Liksom, syns begge deler er like ekkelt! En venninne ler av meg for det... hehe :sjenert: Og venninna mi syns ikke det er ekkelt å svelge, jeg blir kvalm bare av tanken! :forvirret:

Endret av genacvale
Skrevet

Ja takk, begge deler. ;)

Første gang var skikkelig snålt, begge veier. Jeg kan godt forstå at folk ikke vil enten gi eller få, eller kanskje begge deler, for det er ekstremt intimt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...