Gå til innhold

Gir du oralsex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg liker godt at han slikker meg, men jeg klarer ikke tanken på å suge han... For meg er det bare ekkelt å tenke på å ta han i munnen... Er det noe galt med meg? Har inntrykk av at alle andre suger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men ikke hver gang. Det er ikke favoritten her heller, men jeg setter jo pris på hans nytelse.

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Så lenge han er nydusjet er det bedre enn sjokolade!

Skrevet

Jeg har ingen problemer med å gi ham oralsex - så lenge han ikke har gått to dager uten å dusje..

Jeg elsker å få det utført på meg, og ut fra lyder og ting som skjer når jeg gjør det på han, så liker han det også. :)

Gjest Alf Kaida
Skrevet

Æsj, nei! Det er vått og varmt, og jo lenger man holder på, desto våtere og varmere blir det. I tillegg kommer en tiltakende støy fra henne, samt at det blir smått med luft fordi hun har den ufyselige uvanen at hun presser lårene sammen og presser hodet mitt tettere inntil. Kombinert med gradvis mer urytmiske bevegelser og rykninger i underlivet blir dette temmelig utfordrende sånn fysisk sett.

Så nei, dette liker vi ikke.

Skrevet

Å jaaaaa :sjarmor: Jeg får kun orgasme av dette , så vi har oralsex hver gang vi har sex. Jeg elsker det og han kan ikke leve uten!

Skrevet
Skriver under på denne med den ene hånden, mens jeg masserer kjeven med den andre :sjenert:

he he, signerer :ler:

Skrevet
Jeg elsker å få oralsex og elsker å gi det, er noe av det beste jeg vet!

Heldigvis liker han begge deler veldig godt også. Det skjer vel så og si hver gang vi har sex her i huset.

Nett det samme her.. Kjøpte nylig sjokoladekroppsglasur, noe som kan gjøre opplevelsen enda bedre

Skrevet

Jeg har frem til nå elsket å gi oralsex. Grunnen til at dette ikke er noe jeg gjør særlig ofte lenger er fordi min mann ikke gir meg oralsex. Jeg kommer ikke ved at han slikker meg, men når han ikke gjør det så betyr jo det at jeg i allefall ikke har noen sjans til å komme.

Han synes tydeligvis det er så stress å slikke megat han har sluttet helt. Jeg mister da helt piffen når det gjelder å gi tilbake. Jeg er suveren på dette området, det vet jeg, men nå gidder jeg bare ikke mer. Vet at han elsker når jeg suger han og han tenner sykt mye på dette, men jeg orker bare ikke mer. Det gir meg jo ingenting lenger og jeg vet jo at han ikke gidder å gi tilbake.

Skrevet

Elsker å både gi og få.

Det er kjempe deilig. Det er så deilig og opphissende å se hvordan han liker det.

MMmmmmm...kunne ikke vært uten

Skrevet

jeg liker å suge jeg.

Har blitt litt flink også, fikk skryt :smilorange:

Det er bra digg å se at han nyter det!

Minus er jo at jeg får ingenting pikk og hvis han puler meg etterpå kommer han med en gang... :tristbla:

Men at han slikker meg vil jeg egentlig ikke, jeg er litt usikker der, er redd det smaker ekkelt.

Men han vil jo, så kanskje han skal få lov...

Skrevet
Jeg har frem til nå elsket å gi oralsex. Grunnen til at dette ikke er noe jeg gjør særlig ofte lenger er fordi min mann ikke gir meg oralsex. Jeg kommer ikke ved at han slikker meg, men når han ikke gjør det så betyr jo det at jeg i allefall ikke har noen sjans til å komme.

Han synes tydeligvis det er så stress å slikke megat han har sluttet helt. Jeg mister da helt piffen når det gjelder å gi tilbake. Jeg er suveren på dette området, det vet jeg, men nå gidder jeg bare ikke mer. Vet at han elsker når jeg suger han og han tenner sykt mye på dette, men jeg orker bare ikke mer. Det gir meg jo ingenting lenger og jeg vet jo at han ikke gidder å gi tilbake.

Jeg vil ikke hatt noe fra han om jeg visste at han ikke egentlig ville.

Og jeg gir til ham uten å forvente noe tilbake, syns det er nok for meg at han blir glad.

Skrevet
Æsj, nei! Det er vått og varmt, og jo lenger man holder på, desto våtere og varmere blir det. I tillegg kommer en tiltakende støy fra henne, samt at det blir smått med luft fordi hun har den ufyselige uvanen at hun presser lårene sammen og presser hodet mitt tettere inntil. Kombinert med gradvis mer urytmiske bevegelser og rykninger i underlivet blir dette temmelig utfordrende sånn fysisk sett.

Så nei, dette liker vi ikke.

:ler:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Tror det er alt for mye usikkerhet og press rundt dette med oralsex. Man trenger øvelse både for å gi og for å få. Spesielt vi jenter, vi har jo total ekkelangst når det gjelder underlivet vårt...

Hvis en mann ønsker å gi deg oralsex, regn med at han har lyst. At han syns du smaker godt, og har lyst til at du skal ha det godt.

Å gi oralsex burde være en glede, og det går fint an å jobbe seg fram til det i sammen. La ham fortelle deg hva han liker. Jeg tenner i allefall på å gjøre det godt for partner. Hvis det virkelig tenner ham, så er det kanskje verdt det?

Samtidig må du ikke gjøre det fordi han presser deg. Men fordi du ønsker det selv.

(Tenk det at du slikker og spiser en soft-ice, det pleier å funke bra som et utgangspunkt ;) )

Skrevet

Hmm. Ja, tror det må være noe galt med deg dag. Kan ikke skjønne at det å ta den i munnen litt skulle være så fryktelig...

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Ja. Før jeg gjorde det første gang sa jeg til meg selv at "æsj, så ekkelt, det skal jeg aldri gjøre". Men føltes det bare helt naturlig og godt egentlig :)

Skrevet

Må si meg enig.... første gangen gruet jeg meg skikkelig, syntes det virket motbydelig. Men nå har jeg fått flere år på baken :ler: , og tenner sinnsykt selv på å gi oralsex. Har aldri egentlig hatt den store godfølelsen for å få oralsex, jeg kommer aldri da. Men innimellom har det vært godt - som kjærtegning og opphisselse.

Men skjønner at folk har ulike syn på dette. På mange måter tror jeg uansett at det er noe man lærer seg å like med tida - og da vil man bare ha mer...

Herrlich! :legrine:

Gjest *Frida*
Skrevet
Ja. Før jeg gjorde det første gang sa jeg til meg selv at "æsj, så ekkelt, det skal jeg aldri gjøre". Men føltes det bare helt naturlig og godt egentlig :)

Helt enig!

Jeg tenkte også på å suge som ekkelt, før jeg gjorde det første gangen. Et par av de jeg hadde hatt sex med tidligere ville at jeg skulle suge, og førte hodet mitt ned. Det var ikke noe gøy :fy_fy:

Han jeg er sammen med i dag :hjerte: spurte fint en gang, da sa jeg at jeg ville, men at jeg trengte litt tid. Måtte bare fokusere på at dette var noe jeg faktisk hadde veldig lyst til å gjøre. Han visste at jeg ikke hadde sugd noen før, og jeg følte meg ikke presset. 5-10 minutter etter at han spurte, var jeg klar. Da var det liksom meg selv som 'bestemte' at jeg ville gjøre det :ler:

Nå synes jeg det er en fin ting, det er deilig for meg å gjøre det deilig for han. Og så gøy det er å få skryt, og å få han til å komme :-D

Gjest graceland
Skrevet

Oralsex er fantastisk deilig både å gi og få, så lenge begge to er avslappet (og nyvaskede)... Men at det finnes noen som ikke liker det, kan jeg ikke utelukke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...