Gjest gjest1 Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Selv liker jeg best kidney og butter beans og kikerter.
Gjest piaf Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Nesten enig: Puy-linser, butter beans og kikerter.
Gjest Deception Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Mine favoritter er også puy-linser og kikerter. Men egentlig liker jeg alle typer bønner og linser. Hmm, nå fikk jeg en ide til middag i dag.
Gjest gjest1 Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 puy-linser ← Er det de små, flate og grønne? Liker dem egentlig, men har ofte funnet kvister og småstein i posene så jeg har sluttet med dem.
Gjest Deception Skrevet 9. oktober 2006 #6 Skrevet 9. oktober 2006 Er det de små, flate og grønne? Liker dem egentlig, men har ofte funnet kvister og småstein i posene så jeg har sluttet med dem. ← Akkurat de er det. Har du prøvd flere merker?
Gjest gjest1 Skrevet 9. oktober 2006 #7 Skrevet 9. oktober 2006 Nei, faktisk ikke. Men tar hintet, bør vel ikke gi opp etter bare ett merke. Hvilket merke bruker du?
Gjest Deception Skrevet 9. oktober 2006 #8 Skrevet 9. oktober 2006 Nei, faktisk ikke. Men tar hintet, bør vel ikke gi opp etter bare ett merke. Hvilket merke bruker du? ← Jeg har kjøpt noen som er i en eske med sånt kikkhull, tror de er organiske. Men jeg må innrømme at jeg aller helst kjøper de billige fra innvandrerbutikken, og har aldri funnet noe som helst fremmedlegemer i dem, heller.
Gjest gjest1 Skrevet 9. oktober 2006 #9 Skrevet 9. oktober 2006 Åja, har sett dem på ica, men ikke kjøpt siden de koster en fjerdedel mindre i innvandrerbutikker. Men da skal jeg prøve.
Gjest piaf Skrevet 9. oktober 2006 #10 Skrevet 9. oktober 2006 Merk at det er forskjell på Puy-linser og vanlige grønne/brune linser, jeg synes ikke sistnevnte er like gode. God side med fine linsebilder.
Gjest gjest1 Skrevet 9. oktober 2006 #11 Skrevet 9. oktober 2006 God side med fine linsebilder. ← Det var en fin side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå