Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Min nye kjæreste har liten seksuell erfaring og er derfor litt "klønete" og forsiktig i sengen. Han er derimot lærevillig og har sagt at jeg må si hvordan jeg vil ha det. Jeg synes det er vanskelig skulle lære han opp, for hvordan gjør man det uten å ta fra han motet eller at det blir veldig mekanisk? Noen som har tips?
Gjest gjest1 Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Jeg har lært opp! Du har jo en lærevillig elev, etter hva du forteller. Tør han snakke om hva han (tror) han liker/noen av fantasiene sine? Jeg tok styringen først, og etterhvert som han ble mer selvsikker, tok han mer og mer intiativ. Endret 9. oktober 2006 av Pax
Gjest Søt Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 onaner foran han, la han se hvordan du liker det.. Legg små lapper i en hatt/boks der du skriver hva du vil han skal gjøre med deg.. Lek!! Kjæresten min var ikke så erfaren selv, men guuud som han har fanget opp , og lært seg iløpet av året
Nelle Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 Kjøp HOT SEX av Tracey Cox (tror det er det den heter). Les den selv først, og bruk en blyant og strek under ting, skriv kommentarer etc. alt ettersom hva du liker/ikke liker. Deretter lar du han lese den.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 Kjøp HOT SEX av Tracey Cox (tror det er det den heter). Les den selv først, og bruk en blyant og strek under ting, skriv kommentarer etc. alt ettersom hva du liker/ikke liker. Deretter lar du han lese den. ← Takk. Jeg har denne boken, og det er egentlig en god idé, men jeg føler det kan bli voldsomt å komme med en bok og be han lese den. Andre tips, Nelle?
Gjest glamourgirl Skrevet 9. oktober 2006 #6 Skrevet 9. oktober 2006 Fortell ham alt som er godt og riktig når han gjør riktige ting! Jeg ble lært opp av en som bare fortalte meg hva som ikke var godt og riktig....
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #7 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg synes det å gi ham en bok og diskutere ut i fra den er en god ide. Han er jo tross alt uerfaren. Jeg hadde taklet det helt greit i hvert fall
Susannah Skrevet 9. oktober 2006 #8 Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Så spennende da! Jeg er enig i at å levere en bok til ham kan virke litt voldsomt, men samtidig kan han jo få mye informasjon der som han ikke visste fra før. Det som sikkert er litt viktig også, er å prøve å unngå for mye instruksjoner i sengen, eller i allefall si dem med den mest sexye stemmen du har, så ikke læretiden blir helt turn off både for deg og ham! Hold det i et rolig tempo i romantiske omgivelser, hvisk i øret hans hva du liker, gi tilbakemelding når han har truffet gode punkter osv. Lykke til! Endret 9. oktober 2006 av Susannah
Nelle Skrevet 9. oktober 2006 #9 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg måtte lære opp x'en min, og ga han den boka. Han syntes det var skikkelig spennende (han var jo sinnsykt lærevillig, da...), og leste villig vekk hele boka med mine kommentarer, og skrev også sine egne. Så da leste jeg den etterpå der igjen, og fikk samtidig god innsikt i hva han hadde lyst til. Så ble det liksom ikke bare sånn at jeg måtte formidle til han hva jeg likte, men at han også kunne formidle til meg hva han likte - litt mer "likestilling" liksom, og ikke fullt så preg av "opplæring av kun den ene". Nelle
Nelle Skrevet 9. oktober 2006 #10 Skrevet 9. oktober 2006 Ellers er det jo sånn at ved selv å være trygg, avslappet og komfortabel i forhold til sex, så vil han bli det også. Vis han at du er trygg og avslappet - snakk med han om sex (gjerne over middagsbordet etc.) - vis ham at det er lov å "prøve og feile" - og han vil heller ikke bli så redd for nettopp det, og det vil bli lettere for han å gi slipp på eventuell prestasjonsangst. Men - kanskje vente litt med å introdusere han til de ALLER mest kinky tingene - selvom mange gutter synes det er spennende å snakke om dette, også de uerfarne. Bare forsøk å ikke stille så mange krav i begynnelsen, la han ta dette litt i sitt eget tempo - snakk om sex, som sagt, og del gjerne fantasier med hverandre. Var sånn jeg gjorde det iallfall - i tillegg til den boka, da. Introdusert ham for et par helt "uskyldskinky" ting ganske kjapt også (lange, sorte hansker - strømpeholdere og sånn) - noe som gjorde at han liksom følte seg litt mer erfaren enn det han var. Det ga selvtillit, og ble et fint utgangspunkt for å prøve seg enda mer fram + være trygg på seg selv.
Nelle Skrevet 9. oktober 2006 #11 Skrevet 9. oktober 2006 Ellers var jeg med en annen en gang som var totalt uerfaren han også (jomfru) - men han var livredd for sex og syntes nesten kline var litt i heftigste laget. Det var helt pyton, og jeg husker at jeg bokstavelig talt kastet han ut - etter en heftig krangel. Håper ikke kjæresten din er sånn, da - for da er neppe mine råd noe særlig forholdsbevarende iallfall...
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #12 Skrevet 10. oktober 2006 Min nye kjæreste har liten seksuell erfaring og er derfor litt "klønete" og forsiktig i sengen. Han er derimot lærevillig og har sagt at jeg må si hvordan jeg vil ha det. Jeg synes det er vanskelig skulle lære han opp, for hvordan gjør man det uten å ta fra han motet eller at det blir veldig mekanisk? Noen som har tips? ← Les en bok.
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #13 Skrevet 10. oktober 2006 Hvordan går man frem hvis "han" er uerfaren i mine øyner, men mener sikker selv at han er erfaren? En mann på 36 år som har vært gift og hatt mange forhold tidligere BØR jo være erfaren....men den gang ei.. Da er det vanskelig å lære ham opp....
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #14 Skrevet 10. oktober 2006 Hvordan går man frem hvis "han" er uerfaren i mine øyner, men mener sikker selv at han er erfaren? En mann på 36 år som har vært gift og hatt mange forhold tidligere BØR jo være erfaren....men den gang ei.. Da er det vanskelig å lære ham opp.... ← Er det du som er trådstarter?
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #15 Skrevet 10. oktober 2006 Er det du som er trådstarter? ← Nei, det var ikke skrevet av trådstarter. Takk for alle tips, tar gjerne imot flere!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå