Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

skal ha gave til en veninne..

Noen som kan tipse meg om noen bra bøker på dette område?

Gjerne norske..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! "Making faces" av Kevyn Aucoin er fantastisk! Det er masse lekre bilder og lure tips å finne her. Aucoin er make-upartist for mange kjendiser over there, og ekspert på å få selv den styggeste andunge til å se ut som en svane. Du finner boka i litt større bokhandler. JEg kjøpte den på Tanum på Kar Johan i Oslo, men har også sett den hos Norli.

Skrevet

Jeg har sett at de har en bok om make-up på Body Shop nå, men jeg har ikke tittet så nøye på den.

Skrevet

bobbi brown har en kjempefin - tror den bare heter 'beauty'. hun har flere forskjellige, men denne er etter min opppfatning den beste av dem. fins på tanum.

stephanie seymour's beauty secrets for dummies - proppfull av alt du noen gang kan tenke deg å ha bruk for å vite.

begge disse handler om mye mer enn sminke, og er langt mer omfattende enn både body shop- boka, eller noen av kevyn aucouin sine (han er forøvrig ikke makeupartist lenger, han er død.) men aucoin-bøkene er fine hvis du bare vil lese om sminke.

utvalget er uansett mye større på engelsk enn norsk.

Skrevet
Jeg har sett at de har en bok om make-up på Body Shop nå' date=' men jeg har ikke tittet så nøye på den.[/quote']

Boka fra Body Shop har trinn fpr trinn demonstrerte løsninger. Du lærer deg teknikker for å oppnå bestemte uttrykk og du får gode tips f.eks. hvordan du velger riktige fargenyanser til akkurat din hudtype. :blunke:

Skrevet

Ahaaa... :D Jeg var faktisk innom Body Shop tidligere i dag, men da hadde de den ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...