Gjest Gjesta Skrevet 21. januar 2003 #1 Skrevet 21. januar 2003 Hei, skal ha gave til en veninne.. Noen som kan tipse meg om noen bra bøker på dette område? Gjerne norske..
tuji Skrevet 22. januar 2003 #2 Skrevet 22. januar 2003 JA! "Making faces" av Kevyn Aucoin er fantastisk! Det er masse lekre bilder og lure tips å finne her. Aucoin er make-upartist for mange kjendiser over there, og ekspert på å få selv den styggeste andunge til å se ut som en svane. Du finner boka i litt større bokhandler. JEg kjøpte den på Tanum på Kar Johan i Oslo, men har også sett den hos Norli.
Gjest Virvel Skrevet 22. januar 2003 #3 Skrevet 22. januar 2003 Jeg har sett at de har en bok om make-up på Body Shop nå, men jeg har ikke tittet så nøye på den.
ivanka Skrevet 24. januar 2003 #4 Skrevet 24. januar 2003 bobbi brown har en kjempefin - tror den bare heter 'beauty'. hun har flere forskjellige, men denne er etter min opppfatning den beste av dem. fins på tanum. stephanie seymour's beauty secrets for dummies - proppfull av alt du noen gang kan tenke deg å ha bruk for å vite. begge disse handler om mye mer enn sminke, og er langt mer omfattende enn både body shop- boka, eller noen av kevyn aucouin sine (han er forøvrig ikke makeupartist lenger, han er død.) men aucoin-bøkene er fine hvis du bare vil lese om sminke. utvalget er uansett mye større på engelsk enn norsk.
Gjest care Skrevet 24. januar 2003 #5 Skrevet 24. januar 2003 Jeg har sett at de har en bok om make-up på Body Shop nå' date=' men jeg har ikke tittet så nøye på den.[/quote'] Boka fra Body Shop har trinn fpr trinn demonstrerte løsninger. Du lærer deg teknikker for å oppnå bestemte uttrykk og du får gode tips f.eks. hvordan du velger riktige fargenyanser til akkurat din hudtype. :blunke:
Gjest Virvel Skrevet 25. januar 2003 #6 Skrevet 25. januar 2003 Ahaaa... :D Jeg var faktisk innom Body Shop tidligere i dag, men da hadde de den ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå