Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som følger med på Christine Koths nye serie om mandagskvelden? ;) Elsker stilen hennes, supermorsom, sjarmerende og engasjerende - Gleder meg STORT til nye sprell i morgen!! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Rikets brøst
Skrevet

Nei, har sett kun et progra,. og tror det blir med det.

Lite originalt og nytt. Ble ganske skuffa, for har Koht-dama er et forbilde med sin supre humor. Men dette var "same same" som den forrige programserien.

Ga ingenting, og føler jeg har sett dette før. Skuffa! :grine:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Koht er kule, men har ikke sett det nye programmet hennes enda. Går det i kveld? Når?

Skrevet

21:30 på NRK1 i kveld.

Synes programmet er veldig artig og gleeeeder meg til i kveld.

Skrevet

Veldig underholdende program og interessant, selv om det ikke er ordentlig utforsket.

Likte hennes serie om Jan Johansen utrolig mye. Spurte nrk om det er mulig å få den på dvd, men de har ingen planer å gi den ut på dvd, og hvis du skal kjøpe den av nrk så koster den noe utrolig mye.

Skrevet

Jeg liker Koht. Hun er morsom.

Så forrige episode og skal også se i dag.

Skrevet
Koht er kule, men har ikke sett det nye programmet hennes enda. Går det i kveld? Når?

Ser at den forrige er lagt ut på nett-tv på NRK. Bare klikk på K når du er inne, så finner du det der, om du vil se :)

Jeg synes hun er superorginal og herlig. NRK burde virkelig bruke henne mer enn de gjør, synes det er sjelden man ser en så sympatisk og tilstedeværende programleder. Det er så tydelig hvordan hun får alle hun intervjuer til å slappe av og være seg selv. Jeg kunne veldig gjerne tenke meg noe ala reiseprogrammer med henne ;) Forøvrig synes jeg prosjektet med å "forske" på kjernefamilein er kjempegøy. Artig at hun fortsetter der hun slapp sist, på en måte. Det var en herlig serie. Skulle gjerne hatt den på dvd jeg også :)

Gleder meg til i kveld! :hoppe:

Skrevet

Ja jeg så forrige episode og synes det er strålende tv underholdning. Jeg har virkelig sansen for den dama der - hun er så levende.Tok opp forrige episode fordi jeg følger med på noe annet akkurat da og tror jammen jeg skal fortsette å ta opp de andre episodene også.

Gleder meg til i kveld :hoppe:

Skrevet

Enig! Au-au-au! Men komisk at hun sa "det var ikke såå vondt" da ungen var ute. :ler:

Det er så søtt det programmet altså.

Skrevet

Har nettopp sett programmet og likte det. Har aldri sett en fødsel før så det var interessant! Og skremmende...Auuu!

Skrevet
Har nettopp sett programmet og likte det. Har aldri sett en fødsel før så det var interessant! Og skremmende...Auuu!

Jeg gråt så tårene sprutet! :grine: Men det gjør jeg alltid når jeg ser fødsler på TV.

Skrevet

Satt akkurat og så det på opptak - og tårene sprutet her også. Fødsel er bare så vidunderlig. Og gjett om jeg kjente det når riene kom :ler: skulle nesten tro det var jeg selv som lå der! Men for et vidunderlig øyeblikk :legrine:

Hærlig program :)

Skrevet

Synes hun er knall - likte henne ikke før jeg tilfeldigvis så på programmet sist mandag. Skal si jeg lo godt da hun nesten tisset på seg av latter, så i alle fall slik ut - da han fortalte om pausene han ga gressklipperen :ler:

Og fødselen. Da var jeg glad jeg var ferdig med min egen gitt. Men det var fantastisk å se på :)

Skrevet
Synes hun er knall - likte henne ikke før jeg tilfeldigvis så på programmet sist mandag. Skal si jeg lo godt da hun nesten tisset på seg av latter, så i alle fall slik ut - da han fortalte om pausene han ga gressklipperen  :ler:

Ja, det var utrolig morsomt! :ler:

Skrevet

Hun har en helt enestående evne til å få folk til å åpne seg! :ler:

Skrevet

Hun er knallflink!

Selv om fødselen skremte vannet av meg :overrasket:

Skrevet

Omtrent det eneste jeg ser på TV for tiden. Feelgood på sitt aller beste :)

Skrevet
Selv om fødselen skremte vannet av meg :overrasket:

Jeg hadde ikke sånn fødsel, så du må ikke grue deg på forhånd. Man vet aldri hvordan det blir.

Koht er super!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...