Mrs B Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Noen som har erfaring med house of brides på rådhusplassen i københavn?? Lurer på å dra dit å kjøpe kjole... Gifter oss 30/6!! Gleder meg..
Fioletta Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Noen som har erfaring med house of brides på rådhusplassen i københavn?? Lurer på å dra dit å kjøpe kjole... Gifter oss 30/6!! Gleder meg.. ← Jeg har kjøpte kjolen min der, og har bare god- ord å si! Masse flotte kjoler og god service!! Og er du heldig sparer du noen kroner, men dette kommer helt an på hvilken kjole du kjøper.. Lykke til!
brud06 Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg var litt uheldig jeg da...... Jeg hadde booket time og bedt om å få prøve 4 kjoler i et merke i min str!!! Det er et ektepar som driver sqalongen og mannen Bo hadde jeg mye mail kontakt med...det viste seg at jeg skulle ha fått bekreftet avtalen før jeg kom ned dit for Bo hadde glemt og booke meg og kjolene var solgt ut De hadde tid til meg allikevel da ,men jeg ble så paff,hadde jo fått bekreftet time en mnd før....De prøvde jo såklart alt de kunne og rette opp feilen og de var jo flinke, men klarte ikke å konsentrere meg om prøvingen av kjoler. Jeg var skuffet over at de hadde glemt meg,skuffet over at de hadde solgt ut de kjolene jeg skulle prøve + Jeg er str 42 og de hadde ikke noen som passet meg inne da,det endte med at jeg presset meg inn i 3 str 38,det var ikke pent Tross i disse tingene skjønner jeg at andre er veldig fornøyd med stedet,skulle ønske at det var meg bare.............Det var litt kjedelig og dra ned dit med forlover og søster for så og komme tomhendt tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå