Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en venninne som prøvde det og hun ble ikke fornøyd. Flott resultat, javisst men etter en stund begynte vippene å falle av, så virkelig ikke pent ut. Dette skjedde etter en veldig kort stund og hun var forsiktig mht sminkefjerning osv. Dessuten har jeg hørt at øyelokkene kjennes fryktelig tunge ut :overrasket:

Men dette var kun hennes erfaring da..

Skrevet

Uffda...

Hvor kort stund?

Det står at man burde fylle på vipper igjen etter 2-4 uker... opplevde venninnen din dette før det hadde gått et par uker?

Skrevet
Uffda...

Hvor kort stund?

Det står at man burde fylle på vipper igjen etter 2-4 uker... opplevde venninnen din dette før det hadde gått et par uker?

Jepp, det var det hun nettopp gjorde :forvirret: . Etter 3-4 dager begynte de å løsne..når det var gått en uke kunne man se at mange av vippene hadde falt av. Men ville ventet å sjekket med andre. Det er jo mulig den salongen ikke kunne jobben sin.

Skrevet

jeg har veldig veldig lange øyenvipper fra før av..men er avhengig av mascara for det..(for min egen del..føler meg bedre)..og det kan man visst ikke bruke med extentions..er ikke anbefalt hvertfall..

Skrevet

Jeg har prøvd det og var meget fornøyd. Jeg gjorde som jeg ville med de jeg. Brukte både mascara og falske øyenvipper av og til. Jeg synes det var kjempe kjekt.. De holdt lenge på meg. Hvis du bor i Oslo vil jeg anbefale Speilet. Kjempe flink hun som gjorde det på meg. Inkludert farve av mine egne vipper, kostet herligheten 1200.

Skrevet

Blir så usikker nå,

skummelt med de som har hatt dårlig erfaring, men samtidig er jeg så nysjerrig på dette...

Å slippe å ta av og på mascara hver dag høres ut som en drøm :)

Skrevet

Ja, det er virkelig deilig. Det er ingenting og være usikker på..til slutt faller jo alle av uannsett, hehe (hvis du ikke fyllerpå)..og mine egne vipper ble mye finere etterpå ! Det er sikkert fordi de fikk være i fred en stund, hehe..

Skrevet

har litt lyst til å prøve..men tror det bvlir seende ekstremt unaturlig på meg...

setter de på undervipper også?

Skrevet
har litt lyst til å prøve..men tror det bvlir seende ekstremt unaturlig på meg...

setter de på undervipper også?

Hvor lange øyevipper har du a? De er nok ikke lengre enn mine! :ler:

Skrevet
Bildene i linken ser utrolig fristende ut...

har noen prøvd dette?

http://amazing-eyes.com/

De bildene før og etter på såg veldig bra ut, fikk lyst jeg ògså! :) 500,- var ikke så gale da? ;) Men uansett tror jeg de holder på knapt en uke hos meg, for jeg er så uforsiktig selv om jeg prøver å være forsiktig...

Skrevet

:legrine:

Hvor lange øyevipper har du a? De er nok ikke lengre enn mine! :ler:

hmm ekstremt lange...har alltid fått kommentarer som "har du falske vipper"..men likevel er jeg avhengig av mascara..da ser det hvertfall falskt ut!

Skrevet

Falt for fristelsen og tok vippe ex i en salong i bergen.Prisen var 1390 kr og tok ca 2 timer.Helt greit resultat,men jeg hadde nok for høye forventninger(så for meg flotte reklamebilder og full pakke..)At maskara ikke er nødvendig var jeg helt uenig i.Kjøpte derfor kanebo 38 grader maskara etter anbefaling av hudpleier(kun lunkenvarmt vann som tar bort den)Fulgte alle råd om forsiktig håndtering,spes ikke i kontakt m vann første døgn.Likevel datt en etter en av allerede etter et par dager!ikke mange dagene etter sto jeg igjen m bare mine egne.Ingen god erfaring altså.Ps!Har du tenkt å teste ut-velg salong med omhu så blir du kanskje fornøyd..

Skrevet

Da har jeg bestilt time i november, og jeg gleder meg!

:sminkedokke:

Skrevet
Da har jeg bestilt time i november, og jeg gleder meg!

:sminkedokke:

si ifra om hvordan det går!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...