Gå til innhold

Johnny Johnny beinlaus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når noen først var inne på Lille Lise-vitser

Noen som husker Johnny Johnny beinlaus-vitsene da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Han var vel både uten armer og ben han..

Johnny-Johnny uten armer og bein var på svømmestevne. Han ledet feltet, men når det var 10 meter igjen begynte han plutselig å svømme i ring. Treneren spurte hva i all verden som skjedde, jo jeg fikk krampe i det ene øret, sa Johnny-Johnny.

Johnny-Johnny uten armer og bein skulle klatre opp en flaggstang. Da han var to meter fra toppen ramlet han ned. Folk kom bort og spurte hva som skjedde, jo jeg knakk en fortann, sa Johnny-Johnny.

Lille Johnny-Johnny uten armer har bursdag. Alle barna i gata er hos lille Johnny-Johnny uten armer, i selskap. Etter at alle gjesten har vært i kakefatet og forsynt seg sier lille Johnny-Johnny uten armer, at han også vil ha kake. 'Nei lille Jhonny-Johnny', sier moren hans. 'Ingen armer, ingen kake'.

Johnny-Johnny uten armer og ben var på telttur med klassen. Da mørket snek på krøp han inn til lærerinnen sin. Du lærer, kan jeg få putte fingeren min i øret ditt? Jaaa, det kan du vel, sier læreren. Men Johnny-Johnny, det der er ikke øret mitt! Det er ikke fingeren min heller, sier Johnny.

Det var en gang Johnny Johnny uten armer og ben holdt på med fjellklatring. Plutselig falt han ned fordi han klarte ikke å svelge mer tau!

Det var da noen iallefall...

Endret av Minien
Skrevet

Hehe, jeg fikk akkurat kjeft av søs. "Han heter jo ikke Jhonny Jhonny Beinlaus, Han er uten armer og bein!!!"

Tenkte å stike inn å *fiksetrikse* litt her men var allerede tatt på fersken gitt... :sur:

Jaja :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...