Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett noen episoder av dette programmet, og det som slår meg hver gang er hvor sure de ansatte er. Jeg forstår at de må følge reglene, men de kan da være høflige og vise litt mer medfølelse likevel. Skjønner at det er utklipp vi ser og at de kanskje har vært hyggelige, men at kunden er vanskelig. Har bare aldri sett det i noen av de programmene jeg har sett. Andre meninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har nok regler de må følge mhp innsjekkingstider, oppmøte osv. Vi som seere får selvfølgelig bare se de mest ekstreme(og mest underholdende) situasjonene.

Skrevet

Jeg synes stort sett det er passasjerene som er urimelige, jeg. De vil jo reise uten pass, uten billett, på feil dag, med ladde våpen i håndbagasje, og selv om de har møtt opp 2 timer for sent synes de det er rart ikke flyet fremdeles står og venter. Blir flau på passasjerenes vegne av og til :forvirret:

Skrevet

Det er nok litt begge veier ja. Men noen ganger synes jeg flyselskapet er alt for strenge.

5min for sent til innsjekking pga trafikkork f.eks. Da må det gå an å la folk få bli med.

Det var en dame der engang med en baby, som måtte vente til neste dag' fordi hun var uhøflig'. Og da var det snakk om at hun hadde stått så lenge i køen at insjekkingen hadde stengt da hun kom frem. Da hadde jeg blitt uhøflig også. :ler:

Men det er rart hvor gøy det er å se på dette programmet.. :sjenert:

Skrevet

Jeg har pleid å se på dette, men plutselig i går fikk jeg bare lokale sendinger i stedet..... noen som vet hvorfor det plutselig har skiftet?

Skrevet
5min for sent til innsjekking pga trafikkork f.eks. Da må det gå an å la folk få bli med.

Men folk vet jo godt at man risikerer å havne i trafikkork, da må man legge inn god margin når man planlegger turen til flyplassen. Et sted må jo grensen gå; skal man "gi etter" på 5 minutter, 10 minutter, en halvtime?

Kun én gang har jeg sett et tilfelle der jeg var uenig med personalets vurdering. Da hadde de registrert en passasjer to ganger, men ikke registrert kameraten hans i det hele tatt, der kan jeg ikke helt skjønne at det skulle være noe problem for selskapet å endre billettene.

Jeg for min del er imponert over hvor høflige personalet er mot vanskelige passasjerer, jeg hadde nok i mange tilfeller bedt dem reise et helt annet sted enn det som stod på billetten. ;)

Skrevet (endret)
Jeg synes stort sett det er passasjerene som er urimelige, jeg. De vil jo reise uten pass, uten billett, på feil dag, med ladde våpen i håndbagasje, og selv om de har møtt opp 2 timer for sent synes de det er rart ikke flyet fremdeles står og venter. Blir flau på passasjerenes vegne av og til :forvirret:

Helt enig. Utrolig hvor egoistiske enkelte er. Noen mener tydeligvis at 100 passasjerer, som alle var i stand til å komme til rett tid, skal måtte vente fordi disse menneskene ikke skjønte at de trengte pass/beregnet god nok tid på turen/hva det måtte være. Noen tror visst ikke at reglene også gjelder dem.

Gjennom programmene jeg har sett har jeg aldri tenkt at EasyJet har dårlig kundeservice. Tvert i mot er jeg imponert over at de klarer å ha en slik jobb. Å komme på jobb hver dag vel vitende om at de møter et par dusin sure og urimelige mennesker og likevel klarer de å smile og forholde seg rolig og profesjonell.

Endret av Arkana
Skrevet

Jeg har stort sett mer medlidenhet med de ansatte enn med passasjerene... Selvfølgelig er det surt å komme 5 minutter for sent, men det er faktisk ikke flyselskapets feil. De må forholde seg til de reglene de har, blir ganske :overrasket: innimellom av alt enkelte av passasjerene presterer å lire av seg.

Skrevet

Jeg blir så provosert over alle de idiotkundene som kommer innom hver gang jeg! All respekt til de som orker å jobbe der ja! Nå er det jo sånn som folk sier her, at de ansatte bare har retningslinjer å forholde seg til, det er ikke de som bestemmer, og da forstår jeg ikke at folk kan klikke så på de ansatte. Og ang. forseintkomming, som Nilma sier: et sted må jo grensen gå!

Og er det ikke egentlig ganske bra gjort at de får ny tur med neste ledige avgang når det er dem sjøl som kommer for seint?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...