Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjesten
Skrevet

hva er egentlig foretrukket alder på en mann får deg og hvor gammel er du?

kunne du på 25 tenkt og bli sammen med en på 35? eller 37?

hvor går den "fornuftige" grens`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 25. Nedover går grensen igrunnen ved 22, men det kommer jo selvsagt an på hvor moden personen er. Oppover ville jeg sagt 30 ca..

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Hm, er tjue og tror at sånn generelt jeg satser på gutter mellom 18 og 28, men det spørs jo så mye på han også.

Skrevet

Kommer heeelt an på mannen!! Jeg er 27. Har aldri vært sammen eller hatt en relasjon til en mann som har vært yngre enn meg. Vært sammen med menn som har vært 1 - 15 år eldre enn meg,og det er vel helst dem jeg går etter når jeg er på letern :) Funker bra dersom ALT det andre - som tross alt er 99.99% er på plass :ler:

Skrevet (endret)

Jeg kunne ALDRI vært sammen med en som var yngre enn meg :riste: (men det tilhører vel tråden rare/sære sider ved meg)

Andre veien kunne jeg nok strukket litt mer.. Men ikke gammal , sliten bestefar look når jeg er sprek ei sprek og snerten 70-åring ;)

Men ser kun etter de som er jevnaldre- Sambo og jeg har 1,5 år mellom. Perfect :)

Min venninne er 24, og hennes sambo er 37-38.. Det syns jeg er helt i orden. Han er ung og sprek til sinn, og det er det viktigste.

Men, en annen venninne av meg var å datet en kar på 40, og hun er 20.. Det syns jeg er litt mye :forvirret: Han hadde i tillegg en datter på samme alder som oss... :overrasket:

Men hun skjønte det selv..

Endret av Søt
Skrevet

Hm. Yngste jeg datet var 6 år yngre, eldste var 15 år eldre. Men nå som jeg har blitt klokere av erfaring, foretrekker jeg en på samme alder.

Skrevet

Jeg er 21 og grensen går ved 30. Kanskje 32. Ingen yngre gutter.

Skrevet

Jeg har møtt en på 29 nå, er selv 20..er det for gammelt?

Jeg mener egentlig at det går på det mentale,men er mange som har meninger om aldersforskjeller.

Gjest prestekrage
Skrevet

Ingen yngre enn meg. Opptil 10-12 år eldre enn meg. Jeg er 28.

Skrevet

Jeg er 21 og min sambo er 32. Men jeg trodde max grensen min var lavere enn det, men så traff jeg xxxx og han forandret alt :)

Angrer ikke i det hele og det store. Vi begge satser på at dette kommer til å vare livet ut. Han er min store kjærlighet hvertfall :hjerter_rundt:

Skrevet

Jeg er 26, og er sammen med en på 36. Før jeg møtte ham tenkte jeg nok at det var i overkant, men nå kan jeg ikke si jeg merker noe til det. Jeg går godt sammen med både han og vennene hans.

Min nedre grense tror jeg må bli 22-23 år kanskje..selv om tanken på å være sammen med en yngre gutt er ganske fremmed for meg.

Skrevet

Det kommer an på mannen. Selv er jeg 28 og samboeren min er 37. Det fungerer veldig godt. Jeg ville nok tåle en større avstand oppover enn nedover.

Skrevet

Tror nok jeg tåler 10 år i begge retninger dersom mannen er spesiell ;)

Gjest Gjest_Lilletrille_*
Skrevet

Jeg synes at alder i grunnen bare er et tall. Jeg er sammen med en som er 21 år eldre enn meg. Har prøvd både yngre, litt eldre, en del eldre og nå mye eldre enn meg, og jeg har aldri hatt det så bra som nå :) Men det er vel personen som gjør det, og ikke alderen :)

Skrevet

Jeg er 25, samboer er 36. Har vært sammen i over 7 år, og har det supert sammen.

Tror ikke jeg kunne vært sammen med en som er yngre enn meg, men man skal vel aldri si aldri :)

Uansett er jo det helt uaktuelt også, da jeg har ingen planer om å bytte ut han jeg har nå :hjerter_rundt:

Skrevet (endret)

Jeg foretrekker egentlig, en som er på min alder. Helst ikke mer enn 1-2 år yngre enn meg og ikke mer enn 5-6 år eldre enn meg. Jeg er 31 år.

Det er hva jeg foretrekker, om det blir slik gjenstår å se. Jeg er singel, og kommer ikke til å la være å satse på en mann, som jeg liker godt, selv om han er 10 år eldre enn meg.

Endret av Sølvpilen
Skrevet

jeg er 24 og gift med en som er 29. Har igrunn aldri tenkt på noen aldersgrense, men tror ikke noe særlig mer enn 10 år eldre ville vært aktuelt... nedover ville det kommet an på modenhet

Gjest Alder, hva er det
Skrevet

For min del kommer det helt an på personligheten hans.

Bryr meg ikke særlig mye om alder.

Er 27 og er sammen med en på 37. Han er det beste som har hendt meg! :):sjarmor:

Skrevet

Jeg har stort sett alltid hatt forhold til menn som har vært en del eldre enn meg... Men hadde en flørt med en som var 13 år eldre enn meg, og syntes det var litt rart. Han var liksom mann. (Dessuten litt for glad i ungkarslivet tror jeg... ;) )

Nå er jeg samboer med en som er et halvt år yngre enn meg. Første gangen jeg er sammen med en som er yngre enn meg, har det som plommen i egget :)

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg er 23 og samboer med en som er 36.

Har alltid hatt en tendens til å falle for menn som er noe eldre enn meg - men hadde du spurt før jeg traff samboeren min, ville jeg nok sagt at rundt ti var maks.

Ikke at alderen gjør noe nå, men når han er femti har ikke jeg fylt førti engang. Og det høres så mye ut. :ler: Men den tid den sorg - vi har det kjempefint nå og det er det som betyr noe. :)

Kunne aldri falt for en som var yngre enn meg, ikke i den alderen jeg er nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...