Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #21 Del Skrevet 9. oktober 2006 (ville ikke hatt en slik selv engang, til det er jeg for glad i musa mi til å påføre den slik smerte ) ← Hadde en som var mye større enn dette,-og det før jeg fikk barn. Riktig nok var den ikke med piercing men det var virkelig en flott opplevelse med en som var så stor at jeg _nesten_ikke klarte å ta i mot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #22 Del Skrevet 9. oktober 2006 feil sitat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 9. oktober 2006 #23 Del Skrevet 9. oktober 2006 Nei takk, synes ikke piercingen var helt det store. Men det var derimot andre ting på bildet Jøss, flott sak og jeg sklir nesten av stolen her. Den som kunne fått prøvekjørt den der ← Den var da ganske så alminnelig? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Norwegian Blue Skrevet 9. oktober 2006 #24 Del Skrevet 9. oktober 2006 Den var da ganske så alminnelig? Enig... enten det, eller så er jeg bare bortkjemt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. oktober 2006 #25 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hadde kanskje ikke blitt overbegeistra for en sånn piercing. Hadde nok fått problemer med å ta tak i s(t)aken som noen andre skrev tidligere her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labomba_83 Skrevet 10. oktober 2006 #26 Del Skrevet 10. oktober 2006 Det kommer kanskje litt an på om du er i fast forhold eller singel?? Som sagt over, det blir jo VELDIG vanskelig med kondom og en slik ring. Det er vel kanskje ikke akkurat noe du bare tar av selv... Jeg synes det ser helt j*vli vondt ut og ville ikke hatt den inni meg. Husk at dette også skal renses....Vris på...*AU* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #27 Del Skrevet 10. oktober 2006 Eksen min hadde prins albert og vi hadde bare gode erfaringer med det! og eg har også i klioris!! Gi gass, sier bare eg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loquita Skrevet 10. oktober 2006 #28 Del Skrevet 10. oktober 2006 ouch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 10. oktober 2006 #29 Del Skrevet 10. oktober 2006 Eksen min hadde prins albert og vi hadde bare gode erfaringer med det! og eg har også i klioris!! Gi gass, sier bare eg ← Her har du faktisk en med erfaring, og burde kanskje titte litt mer på hennes erfaring enn alle Iiiiiiiikene og Ooooooooouchene... Er tross alt mannen man faller for og ikke pikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 10. oktober 2006 #30 Del Skrevet 10. oktober 2006 Æsj! Au! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå