Gå til innhold

Prince Albert Piercing

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg veit rett og slett ikke helt :) Har sjøl en intimpiercing, og synes den er kjempefin, men ville vært veldig redd for å skade en mann som hadde det..... men jeg synes jo egentlig det er pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt stille og rolig i sofaen da hun jeg deler kjøleskap med leste dette høyt for meg. Deretter vendte hun skjermen mot meg og viste meg bildet. F... dette var var det styggeste jeg noensinne har sett. Kan etter beste evne ikke fatte hva dette skal være vitsen med.. Rett nok spør du kvinner hva de synes (og i den sammenheng er jo min mening som kar irrelevant) men herlighet... Hva er poenget???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegian Blue

Enig med La Luna, hadde nesten ikke tord å være nær gutten i frykt for å ødelegge noe. :overrasket:

Men så er jeg temmelig "redd" for piercinger generelt, uansett hvor de er plassert, fordi jeg ser for meg at den setter seg fast, jeg røsker til uten å tenke meg om og blod blod blod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøss og gru! Stygt og sikkert fryktelig upraktisk. Mannen min kjente en som hadde sånn og hadde fått kjempekomplikasjoner.

Forestiller meg at en fyr med sånn, sammen med ei jente med diverse tilsvarende intimpiercinger kan få...nja, en smule problemer..Ser liksom for meg at ting og tang henger seg fasti hverandre. Ringspill er gøy det, altså, men sikkert ikke like kult å måtte på legevakta for å komme løs igjen. og hva med en sånn en og spiralen...?Aaauu....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt stille og rolig i sofaen da hun jeg deler kjøleskap med leste dette høyt for meg. Deretter vendte hun skjermen mot meg og viste meg bildet. F... dette var var det styggeste jeg noensinne har sett. Kan etter beste evne ikke fatte hva dette skal være vitsen med.. Rett nok spør du kvinner hva de synes (og i den sammenheng er jo min mening som kar irrelevant) men herlighet... Hva er poenget???

Jeg synes den er fin, og har hørt mye om at price albert piercing øker nytelsen i senga også. Men det er jo da min mening, jeg skrev jo innlegget for å få høre andres meninger om den. Enten så liker man dem, eller så liker man dem ikke, smak og behag, men jeg er mest nysjerrig på hva jenter mener om den, siden jeg bryr meg lite om hva gutter/menn mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jeg møtt en kar med en slik ahdde han fått beskjed om å trekke på seg buska i en viss fart igjen! Urgh.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er noe fint, og hadde jeg møtt på en med en slik så hadde jeg ikke helt visst hvordan jeg skulle gripe an s(t)aken.. Hadde vært redd for å ødelegge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Bellatrix
Tror helst ikke jeg vil vite hvorfor det heter Prince Albert Piercing...  :ler:

:ler:

Nei, en sånn piercing er vondt ut for eieren, og jeg tviler på at det er godt for den som skal "låne" den heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Hm, jeg syns i grunnen du selv må bestemme hva du syns. Hadde jeg sett en sånn pikk, og først hatt sansen for mannen, hadde jeg ikke brydd meg.

Allikvel, tenk på praktiske ting (ikke bare skader). Du må sitte og tisse, for det spruter Gud hjelpe meg i alle tenkelige retninger... kondombruk blir veldig kronglete, og som Hui nevnte over her, gnagsår hos partner er ikke nødvendigvis stor stas... (Ja, jeg har en kamerat som har sånn, dette er ikke vill gjetning)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk, synes ikke piercingen var helt det store. Men det var derimot andre ting på bildet :sjarmor: Jøss, flott sak og jeg sklir nesten av stolen her.

Den som kunne fått prøvekjørt den der :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei fytti, menn med piercing i pikken; vik fra meg :hår:

(ville ikke hatt en slik selv engang, til det er jeg for glad i musa mi til å påføre den slik smerte :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...