Miracl3 Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg stod på Narvesen i går, og skulle kjøpe et interiørblad. Men det finnes jo så mange. Jeg har overhode ikke peiling. Anbefal meg et
Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 Absolutt BO BEDRE - har nettopp startet abonnement på bladet etter å ha lest et nummer.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #7 Skrevet 9. oktober 2006 Vakre hjem og interiør Elle interiør Interiørmagasinet Bo bedre
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #8 Skrevet 9. oktober 2006 Min favoritt er elle decor. Bo bedre liker jeg og. Bonytt er jeg litt mindre fornøyd med, mer "hyttekoselig", men ganske likt som bo bedre.
Gjest agjest Skrevet 9. oktober 2006 #9 Skrevet 9. oktober 2006 Sköna hem er det eneste jeg leser fast.
Jens Skrevet 9. oktober 2006 #10 Skrevet 9. oktober 2006 House and garden El Mueble Traditional homes Veranda
Gjest gjesta Skrevet 9. oktober 2006 #11 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg stod på Narvesen i går, og skulle kjøpe et interiørblad. Men det finnes jo så mange. Jeg har overhode ikke peiling. Anbefal meg et ← Avhenger jo av hvilken stil du liker. Selv har jeg sansen for Elle Interiør for tiden. Litt lei Bonytt, men må ha det hver mnd.
Gjest -eline- Skrevet 9. oktober 2006 #12 Skrevet 9. oktober 2006 Liker best Design Interiør og Nye Rom, men kjøper også Bo bedre og Bonytt, sistnevnte er ikke allverdens spennende, men jeg ender opp med å bruke penger på det uansett...
Mini_me Skrevet 9. oktober 2006 #13 Skrevet 9. oktober 2006 Liker best Interiørmagasinet, Bonytt og det danske Bo Bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå