Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Er det bare meg som blir pinlig berørt over hvordan enkelte fremstiller seg på tv? Jeg synes nok det er pinlig å se på fordi jeg ikke tror på ånder selv, og derfor tenker mitt om disse som er med i et slikt program. Noen andre?
celice Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg skjønner ikke helt hva du mener med "fremstiller seg selv" og at du "tenker ditt om disse som er med". Jeg tror ikke de dikter opp det de forteller om. Mener du de gjør det for å komme på TV og at alt er et eneste stort komplott? Nei du, jeg velger å la meg underholde og grøsse litt :-)
Drua Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Er det bare meg som blir pinlig berørt over hvordan enkelte fremstiller seg på tv? Jeg synes nok det er pinlig å se på fordi jeg ikke tror på ånder selv, og derfor tenker mitt om disse som er med i et slikt program. Noen andre? ← Hvordan de fremstiller seg? Hvordan folk ER mener du kanskje? Jeg tror virkelig ikke at folk finner på slike ting for å komme på tv. Jeg tror det at har du opplevd nok slike ting,så stiller du gladelig opp i et tv-program for å forhåpentligvis få en slutt på det - ikke fordi du er skrullete og PR-kåt. Men du kan jo tro ditt, hey - du kan faktisk la være å se på, så slipper du å irritere deg
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 Jo, men hvis dere så i går så kunne dere vel ikke unngå å legge merke til sveisen til mannen i huset! HallelujaaaH!
MiniMjau Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 Det var en spesiell gjeng som var med i episoden i går, men grøss og gru, det var utrolig spennende!! Det må være ganske absurd og ganske skremmende å oppleve slikt(nærvær av ånder/energier). Energiene i går var vel ikke "onde", de var bare fortvilede. Mannen var kanskje fortvilet over sin unge kones død?
Gjest Tanita Skrevet 9. oktober 2006 #6 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg syns det var en trist historie bak åndene som gikk igjen.
Gjest gjest1 Skrevet 10. oktober 2006 #7 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg tror på åndene, men det er fordi jeg har opplevd noe selv. Men ingen tror oss, når vi forteller det.
Gjest gjest1 Skrevet 10. oktober 2006 #9 Skrevet 10. oktober 2006 Hva opplevde dere da? ← Der vi bodde før, hørte vi skritt fra soverommet. Vi kunne sitte i stua og høre noen gikk oppe på soverommet. Når jeg var utenfor huset, så så jeg en sikkelse fra soverommet vårt. Fikk vite i ettertid at det paret som bodde i huset før oss, døde på det rommet. Nå har vi solgt huset og de som har kjøpte har opplevd det samme. Uten at vi informerte de på forhånd. Men dette er det ingen som tror på.
Gjest Tanita Skrevet 10. oktober 2006 #10 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg tror på åndene, men det er fordi jeg har opplevd noe selv. Men ingen tror oss, når vi forteller det. ← Har opplevd masse selv, tilmed sett et par, den ene satt en kveld i stua og røykte og det var helt røykfullt i stua så han spurte meg om røyken plaget meg, så jeg svarte at "men det er i din verden det, jeg merker ikke noe til røyken jeg". Det var i en leilighet jeg leide, og jeg så han flere ganger, han smilte mye og gikk mye forbi soveromsdøra mi om kveldene når jeg hadde den litt åpen. Men jeg er litt forsiktig med å fortelle til andre, bare de nærmeste og de tror på - sier de iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå