Gå til innhold

Bli fylt opp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fantaserer litt om at dama mi skal bli fylt opp av noe som er større enn min 15cm/4cm diameter penis. Hun har ikke dildo/vibrator og har heller ikke vært ute for noen velutstyrte peniser utenfor normalen. Det jeg ser for meg er at vi "tilfeldigvis" kommer inn på tanken og finner noe i huset som er passende og ligner en dildo.

Jeg synes dette kunne være et friskt pust i et ellers vanlig sexliv. Men jeg ønsker det kun i ny og ne, ikke som en vanesak hver gang.

Så da lurer jeg på om jentene her med litt erfaring har noen tips? Vil hun sannsynligvis ønske dette hver gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg fantaserer litt om at dama mi skal bli fylt opp av noe som er større enn min 15cm/4cm diameter  penis. Hun har ikke dildo/vibrator og har heller ikke vært ute for noen velutstyrte peniser utenfor normalen. Det jeg ser for meg er at vi "tilfeldigvis" kommer inn på tanken og finner noe i huset som er passende og ligner en dildo.

Jeg synes dette kunne være et friskt pust i et ellers vanlig sexliv. Men jeg ønsker det kun i ny og ne, ikke som en vanesak hver gang.

Så da lurer jeg på om jentene her med litt erfaring har noen tips? Vil hun sannsynligvis ønske dette hver gang?

Nå svarer jeg bare for meg selv her...for meg blir det feil når det er mannen som ønsker at dama skal bli fylt opp, men at det ikke er han selv som gjør det.

Hun synes vel ikke det er så viktig da, i og med at hun er sammen med deg. Du er sikkert flink med teknikker og sånt! :)

Skrevet

Jeg synes det er trist at det kvinnelige samfunn har kommet til et sted hvor en 15 cm penis ikke er nok. Dette er ikke ment spesielt til trådstarter, men jeg har merket meg at kvinner maser mye mer om en manns penis størrelse enn hva menn maser om kvinners kropper/ eventuelt størrelse på pupper/ størrelse på kjønnslepper etc.

Trist....

Det er jo slikt som dette som får trådstarter til å ha en fantasi som går på å fylle henne opp. Kjenner meg litt igjen i denne fantasien da jeg selv har hatt slike fantasier.

-S-

Skrevet

De fleste husstander har jo et brannslukningsapparat, så det skulle vel være stort nok til å 'fylle' henne opp.. :ler:

Men for å være seriøs; har du spurt henne (og deg selv) om hun selv ønsker å bli fyllt opp av noe som er større en 15cm/4cm? Kan det være at hun allerede er fyllt opp med den størrelsen, og faktisk er fornøyd med dette? ;)

Forøvrig så ville jeg ikke brukt husholdningsapparater eller andre produkter fra Biltema e.l som dildo, kan fort bli rifter og ubehageligheter av slike ting.

Uansett, Lykke til :)

Skrevet

Jeg personlig bryr meg ikke om en størrelse på penisen, det er hvordan gutten bruker den som teller ;):sjarmor:

Skrevet

nå er jo en gjennomsnittspenis 10-18cm, så 15 er jo ikke akkurat lite da. Dessuten har du uansett fylt opp dama hvis du "bare" er en 10'er. Lengre enn 10 cm går den ikke inn...

Skrevet
Jeg synes det er trist at det kvinnelige samfunn har kommet til et sted hvor en 15 cm penis ikke er nok. Dette er ikke ment spesielt til trådstarter, men jeg har merket meg at kvinner maser mye mer om en manns penis størrelse enn hva menn maser om kvinners kropper/ eventuelt størrelse på pupper/ størrelse på kjønnslepper etc.

Trist....

Det er jo slikt som dette som får trådstarter til å ha en fantasi som går på å fylle henne opp. Kjenner meg litt igjen i denne fantasien da jeg selv har hatt slike fantasier.

-S-

Tull. Jeg har - og mange kvinner med meg har aldri påstått at en 15 cm penis ikke er nok.

Skrevet

En hjemmesnekret gigadildo vil antagelig forårsake mer skrekk og smerte enn glede.

Men du kan fiste henne. Med mye tid og glidemiddel kan du få både to, tre og fem fingre inn i henne. Da har dere full kontroll og kan "utvide" fra gang til gang.

Hvis hun liker det, kan dere jo avansere til dobbelfisting, dvs. at du har to knyttede never inni henne eller en knyttet neve i hvert hull...

Og nå vet du hvorfor damer liker store grove mannehender.

Skrevet
Hvis hun liker det, kan dere jo avansere til dobbelfisting, dvs. at du har to knyttede never inni henne eller en knyttet neve i hvert hull...

Og nå vet du hvorfor damer liker store grove mannehender.

:overrasket: *løper vettskremt ut av tråden*

Skrevet

Ikke vær redd, Pax. Det viktigste er jo at man ikke skader seg, så man kan alltids bruke beskyttelse :)

Skrevet

Sånn tilfelle jeg har piggtård inni der eller noe? :ler:

Skrevet

Har dere ikke tenner innenfor leppene da, dobbelt sett til og med?

Vet ikke sånt, jeg. Kan'ke du vise meg'a? Pliiis!

Skrevet
Har dere ikke tenner innenfor leppene da, dobbelt sett til og med?

Vet ikke sånt, jeg.  Kan'ke du vise meg'a?  Pliiis!

Jo... Klart jeg skal vise deg! :sexy:

• 2 uker senere...
Skrevet
nå er jo en gjennomsnittspenis 10-18cm,  så 15 er jo ikke akkurat lite da. Dessuten har du uansett fylt opp dama hvis du "bare" er en 10'er. Lengre enn 10 cm går den ikke inn...

Hallo...? Vranglære?

En gjennomsnittelig vagina er (eller blir...) ca 10 cm men er veeeeldig tøyelig. Alle som har vært med den som har over 10 cm lang (og det gjelder jo de fleste av oss) vil jeg tro vet at den går fint (helt) inn. De som en mye lengre også. Jeg har vært med mye lengre enn det og ikke følt meg "bunna". (men også vært med ikke så lange og følt at de stanga meg i underlivet! kommer an på hvor opphisset man er det.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...