Angel Skrevet 23. mars 2002 #1 Del Skrevet 23. mars 2002 Heisann alle gifteklare Måtte bare ta en tur innom til de "gamle" sidene som jeg nærmest sagt "bodde i" da jeg giftet meg 14 juli i fjor. Ååååhhh, for en FANTASTISK dag!!....sukk... Jeg husker tilbake på disse sidene hvor mye hjelp, råd og tips jeg fikk! Utrolig hjelpsomme jenter som var i samme situasjon som jeg (og mannen min da selvsagt, må jo ikke glemme ham! ) Kos dere i denne tiden jenter, jeg synes iallefall det var kjempekoselig å planlegge bryllupet mitt, og jeg stressa ikke en eneste dag! selv om jeg måtte planlegge et bryllup som skulle holdes i Sverige (115 mil unna!)...Takk og lov for at en har gode og hjelpsomme svigerinner!! Og bryllupsdagen da gitt! For en minnerik dag!..*smiler*...GLED DERE. Lykke til allesammen!!! Hilsen ei som lengter tilbake til bryllupsdagen12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina Skrevet 23. mars 2002 #2 Del Skrevet 23. mars 2002 Hyggelig å høre om folk som har hatt det hyggelig på dagen sin. Kan du fortelle om det fineste som skjedde på dagen deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scorpion73 Skrevet 24. mars 2002 #3 Del Skrevet 24. mars 2002 Fint å høre at dere hadde en fantastisk dag, men kan du ikke fortelle oss andre om den. Gå litt mer i detaljer12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 24. mars 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 24. mars 2002 Hei! Selvfølegelig kan jeg fortelle mer om dagen vår! Ettersom vi var i Sverige, overnattet vi begge hos svigerfar. Min familie bodde der også( mor, far , søsken, besteforeldre) Svigerfar har nemlig er STORT hus. Venner og forlovere bodde på hotell i byen. Om morgenen reiste vi inn til vennene våre og spiste en god frokost sammen (et kjempefint øyeblikk må jeg si, vi var begge SÅ spente på det som skulle skje..). Etter frokosten dro han med sine svenske venner til søstera si hvor han skulle gjøre seg i stand, og vente til seremonien. Jeg dro med min forlover tilbake til svigerfar hvor mamma ventet på meg. Hun skulle nemlig fikse håret mitt, da hun er kjempeflink med hår og slikt. (så sparte jeg de pengene ). Vielsen skulle finne sted kl 16.00, og de siste timene tilbragte jeg da med venner og familie....gjett om jeg var NERVØS!!...men på en GOD måte vel¨å merke...Kirken lå ikke langt fra svigerfars hus, kunne faktisk se den fra huset hvor vi bodde....Alle unntatt jeg og pappa dro til kirken i halv fire tiden, mens jeg og pappa kjørte rett før 4... På kirketrappen møtte presten og de 3 brudepikene (niesene mine) meg, og DA var jeg nesten helt rolig faktisk. Åh som jeg gledet meg til å gå inn i kirken og se min herlige svenske i sjaketten sin..Gjett om han var fin da Han gråt da jeg kom opp midtgangen, og det var så rørende.... Vielsen var NYDELIG, og ALLE gjestene gråt, helt sant... Etter vielsen hentet verdens flotteste Lincoln limousin oss (over 8 m lang!!!), og vi + forloverne våre med følge dro fra kirken på en liten rundtur, slik at gjestene kunne komme seg til lokalet. Vi hadde 60 gjester og alle var bedt til middag. Vi valgte å ikke ha fotograf, men tanten min som er en dyktig fotograf, tok bilder av oss hele dagen.... Da vi ankom lokalet hadde de pyntet med norske og svenske flagg og bjørk, det var så flott!!..Vi fikk champagne (det ble MYE champagne denne dagen ja...) Så var det middag: oksefilet, rødvinsaus og søtpoteter. Kransekake og vaniljeis med ferske jordbær til dessert....Maten lagte svigermor, og det ble kjempegodt, fikk mye skryt for god mat, og det var betryggende. Så ble det som vanlig, med gaveåpning, bryllupsvals, dans osv. Vi holdt på til 5 om morgenen. Festen ble kjempe vellykket, og familie og venner skryter enda over hvor flott vi hadde stellt i stand. Etter festen ble vi kjørt til Grand hotel, hvor vi bodde på bryllupssuiten. Der koste vi oss godt. Dagen etter bar det på bryllupsreise til Kypros...... En uforglemmelig dag, kan man si! klemz12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå