Gå til innhold

hva med å starte en tråd

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen der ute som har noen bra selvopplevde historier om spøkelser, gjenferd og liknende?

Hadde vært morsomt å se om folk har opplevd noe slikt, selv har jeg opplevd å se en spøkelsesbil jeg aldri møtte.

Men disse må være ærlige, ikke noe oppdiktet her altså! :)

Noen som hiver seg med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var liten bodde vi i et stort hus. I det huset var det et rom som mamma brukte til syrom/ hobbyrom. Jeg var vel rundt 1-2 år og nektet plent å gå inn i det rommet, stod alltid bare i døråpningen og ropte inn til mamma. Hunden vår oppførte seg også sånn; stod i åpningen og bjeffet, men gikk aldri inn. Mamma lurte fælt på dette, og spurte litt rundt og fant ut at en av de tidligere eierne hadde tatt livet sitt i huset. Om det er en sammenheng får man vurdere selv. ;)

Personlig tror jeg ikke det er noen sammenheng, men mamma er overbevist om at vi så et spøkelse.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Er skummelt med slike ting.

Jeg opplevde noe skikkelig ekkelt for noen uker siden. Jeg skulle hente broren min på en fest, og klokka var vel omkring ett på natta. Da jeg kjørte innover, så jeg en bil som kom i møte, og det var en sving vi måtte gjennom før vi skulle møtes. Men bilen kom aldri, og husene vi passerte var det helt stille i. Så jeg var temmelig nervøs da jeg skulle kjøre hjem igjen forbi den samme strekningen. Det er flere som har sett denne spøkelsesbilen, men de har ikke turt å si noe i frykt for at andre skulle tro de var gal.

En kompis av broren min har sett gjenferdet til en mann som omkom på det samme stedet, det er mest sannsynlig denne mannen som også kjører bilen. Han ble funnet i gule oljeklær. Da denne kompisen så mannen trodde han det var en mann som gikk tur, men da han skulle blende ned lysene på bilen, forsvant mannen. Han spurte derfor noen andre som kom kjørende samme strekning bare noen minutter etter, om de så en mann gå tur der. "Nei" hadde de svart. Han kompisen som hadde sett gjenferdet omkom selv på havet for noen år siden. Han ble også funnet i gule oljeklær, et år etter han omkom. Så vi har mange ganger tenkt at det kunne ha vært et forvarsel til ham. Får frysninger når jeg tenker på det.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet
*grøss*  :overrasket:

Ja.. Verste er at det er sant også. Den plassen er bare ti minutters kjøring fra der jeg bor. Fortalte denne historien til ei venninne, hun hadde gått tur der om kveldene. Tror ikke hun tør å gå tur der etter dette. :ler: Og hun er vanligvis ikke lettskremt. Det er jeg..

Skrevet

Leste historien din og fikk SKIKKELIG mareritt natten etter!! :( hehe Utrolig ekkel historie i hvertfall!

Noen flere som har noen bra historier?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...