Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en god proteinkur til bleket og farget og generelt ganske grovt hår. Siden håret mitt er så grovt og frizzy har jeg alltid prioritert fuktighet fremfor protein, men vet at jeg må bli flinkere til å tilføre begge deler. Har Age Recharge fra Kerastase, men synes ikke den "gir" nok til håret mitt. Tenkte derfor på Redkens Extreme Rescue Force (hårkuren i boks) eller kanskje noe fra Joico (plages ikke av bananlukt eller lukt generelt). Ellers har jeg fått med meg at Anti-snapen er god?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes anti snap er den beste. Bruker den 2 ganger i uken, og en fuktjur fra Kerastase 2 ganger i året. Jeg hadde ikke klart meg uten :) Har du prøvd antisnap? Hvis ikke må du prøve den :)

Skrevet

Nope, jeg har ikke prøvd Anti-Snap enda, men dersom jeg ender opp som lys blondine ved neste frisørbesøk (hvorfor klarer jeg aldri å bestemme meg :sur: ) skal jeg kjøpe den, for da får håret virkelig juling.

Gjest Deception
Skrevet

Jeg ville aldri kjøpt Rescue Force, hvis jeg da ikke hadde platinablondt, ihjelbleket hår. Den gjorde håret mitt stivt som strå, og selv ikke overdoser med fuktighetskur gjorde det bedre.

Joico K-Pak etterfulgt av Moisturizer (eller hva den nå heter) er milevis bedre.

Skrevet

Anti snap lukter sååååå godt ! Nam. Den er forresten nydelig for håret også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...