Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg synes nesten all sjokolade er kjempe god, men favoritten over alle favoritter må være troika. Ellers tror jeg at milkyway kommer på en god andreplass, men så var det mandelstang og nuts da. Hvilken er din favoritt?
Gjest Norwegian Blue Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Ååå, må jeg velge? Tror at porøs melkesjokolade scorer høyt, liker godt at det bare er sjokolade og ikke noe dill. Ellers går det meste av sjokolader ned.
Gjest graceland Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Stratos! Ingen over, ingen ved siden. Men jeg er veldig glad i sjokolade da, det eneste jeg ikke spiser er CUBA.
Gjest Yzma Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Akkurat nå er favoritten "smash" Men den alle beste må være Daim!
Gjest Gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 Edel bitter! Husker ikke produsentnavnet, men kommer i gul eske. Sjokoladene er pakket hver for seg, tynne, mørke, bitre. De er fantastisk gode!! Og vanskelig å få tak i her i landet.
Tresoria Skrevet 8. oktober 2006 #7 Skrevet 8. oktober 2006 Troika er definitivt best, men freias 70% sjokolade med bringebær er også veldig god.
Gjest StoreSky Skrevet 8. oktober 2006 #8 Skrevet 8. oktober 2006 Vanlig melkesjokolade! Troika, kvikklunsj, kindereggsjokkis, smash, etc etc.. Bounty, og den med peanutter i...nam nam - Jeg vil ha sjokolade NÅ!!!!
Gjest Norwegian Blue Skrevet 8. oktober 2006 #9 Skrevet 8. oktober 2006 Troika liker jeg ikke, syntes det er rart at alle liker den. Akkurat nå har jeg skikkelig skikkelig lyst på kvikklunsj
Gjest Gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #10 Skrevet 8. oktober 2006 Risbrød.... Og nå har jeg spist opp alle sammen som vi kjøpte i Sverige i går
Gjest Gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #11 Skrevet 8. oktober 2006 Nå fikk jeg lyst på sjokolade Er jeg heldig finner jeg litt kokesjokolade i skapet
Brunhilde Skrevet 8. oktober 2006 #13 Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Jeg syns sjokoladen fra Anton Berg og sveitsisk sjokolade er det aller beste. Helst mørk og gjerne med fyll av et eller annet slag, bare det ikke er tørket frukt. Edit: trykkleif. Endret 8. oktober 2006 av Brunhilde
Gjest Norwegian Blue Skrevet 8. oktober 2006 #14 Skrevet 8. oktober 2006 Å f***! Jeg glemte nesten det viktigste: Anton Berg Marsipansjokolade Den er best. I forfjor gikk det en til dagen, men har begrensa meg nå, til bare store begivenheter.
hjertesukka Skrevet 8. oktober 2006 #15 Skrevet 8. oktober 2006 Skal vi se, hm... hva som står på papiret her: Premium, DARK 86% Cocoa (Freia)- mørk sjokolade. Kjempesunn,må vite.
Gjest Gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #17 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg kom akkurat på Mmmmosartkuler ← æsj, de klarer jeg ikke etter at jeg fikk høre en historie om hvorfor de heter det
Brunhilde Skrevet 8. oktober 2006 #18 Skrevet 8. oktober 2006 æsj, de klarer jeg ikke etter at jeg fikk høre en historie om hvorfor de heter det ← Fortell! Vær så snill?
Gjest Gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #19 Skrevet 8. oktober 2006 Fortell! Vær så snill? ← Vet ikke om det stemmer, men det sies at han (Mozart) hadde struma og at øynene hans sto ut som sånne Mozartkuler Altså, det er helt sikkert bare sprøyt, men jeg tenker på øyeepler pga denne historien, og vel, har ikke så lyst på sånne lenger
Tresoria Skrevet 8. oktober 2006 #20 Skrevet 8. oktober 2006 Vet ikke om det stemmer, men det sies at han (Mozart) hadde struma og at øynene hans sto ut som sånne Mozartkuler Altså, det er helt sikkert bare sprøyt, men jeg tenker på øyeepler pga denne historien, og vel, har ikke så lyst på sånne lenger ← Hi hi det der er bare tull, men fortsett å tro på det du for da blir det flere på meg hi hi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå