Gå til innhold

Leste dere boken "kroppen min"..når dere var små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:legrine: Inspirert av mensen tråden...

Husker det var en serie av bøker om kroppen..hvor man snakket mye om sex og samlig og undommer..den var rød og gul og ALLTID utlånt på biblioteket..vet dere hvilken jeg mener? :legrine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Kropp og topp" eller noe sånt? Den som egentlig var svensk?

Husker den iallefall! Lærte mye der :ler:

Skrevet (endret)

Ja. Gjett om. Han teite nakne gutten med stort hode og briller. Jeg fikk boka av mamma. Venninna mi og jeg pleide å kikke i den av og til.

- Og Da Vinci-mannen på forsiden. Orange bok. Vi brukte den på skolen i 4. klasse også.

edit: Vi snakket vel om forskjellige bøker. :tristbla:

Endret av Gjenglemt sykkellås
Skrevet
Ja. Gjett om. Han teite nakne gutten med stort hode og briller. Jeg fikk boka av mamma. Venninna mi og jeg pleide å kikke i den av og til.

- Og Da Vinci-mannen på forsiden. Orange bok. Vi brukte den på skolen i 4. klasse også.

Åååh den ja. Husker den og, men den var ikke såå spennende som den jeg først trodde;)

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Hm, noen som har bildet av omslaget? Ble nysgjerrig på hvilken bok dere mener.

Jeg husker at jeg og en venninne lånte en bok som vi bare referete til som "puleboka", når vi var 8-9år. Litt sånn tegneserieaktig som viste hvordan menner og damer hadde sex, litt humor. Vi syntes det var kjempegøy, men da mamma fant den boka tok hun den fra oss og sa at det finnes mange andre bedre bøker om "hvordan barn blir til" :ler: Så da ble det slutt på moroa.

Skrevet

TROR DET ER den jaaa..uten at jeg helt husker for sure.. :legrine:

Skrevet

Er det boken til Trond-Viggo dere mener? Leste den ikke, men så på Tv-serien da jeg var yngre.

Gjest prestekrage
Skrevet

edit: Vi snakket vel om forskjellige bøker.  :tristbla:

Den med DaVinci på er vel boka til Trond Viggo Torgersen "Kroppen"...

Så den faktisk i bokhylla på "pikerommet" mitt hos mamma og pappa før i dag... tenkte litt på å ta med den hjem å lese litt for vesla....

Skrevet

prestekrage: Ja, Trond-Viggos bok jeg snakket om.

Skrevet

Kan ikke huske den boka, men venninna mi hadde en bok hun fikk i en bokklubb som het "Er jeg normal?". Det var sånn spørsmål og svar-bok ala Klara Klok som ble beslaglagt rimelig kjapt..

Men vi brukte å se "Kroppen min" i O-fagstimene da.. Det var alltid like stas..

Skrevet

husker spesielt at guttene i klassen pleide å lese i den..

Skrevet

Å, den boka tjuvlånte vi stadig vekk fra bokhylla på skolen. Knis og fnis og greier...

Skrevet

kropp er topp? tror det var det den het. den leste jeg masse i, lærte mye der :sjarmor: og ganske morsomt at det ble tatt opp her nå. for i og med at jeg driver å flytter til ny leilighet har jeg lånt rommet til lillesøster et par dager. og på mandag så fant jeg den boka i bokhylla hennes - da måtte jeg vise den til kjæresten :ler::ler: han syns den var kjempemorsom.

også husker jeg at jeg hadde en lignende bok som het følelser - med lignende tegninger og greier.

Skrevet
kropp er topp? tror det var det den het. den leste jeg masse i, lærte mye der :sjarmor:  og ganske morsomt at det ble tatt opp her nå. for i og med at jeg driver å flytter til ny leilighet har jeg lånt rommet til lillesøster et par dager. og på mandag så fant jeg den boka i bokhylla hennes - da måtte jeg vise den til kjæresten  :ler:  :ler: han syns den var kjempemorsom.

også husker jeg at jeg hadde en lignende bok som het følelser - med lignende tegninger og greier.

Ja! Hadde begge to jeg og. Fy så smarte og altvitende vi følte oss etter å ha lest de der ^^

Skrevet

når jeg var 12 fikk jeg en sånn bok av bestemor..hun var redd for at mamma ikke skulle prate medmeg så hun tok det opp tidlig.. :legrine: da fikk jeg en bok om bier og blomster.. også var det en om to mus som hadde sex! :legrine::overrasket::legrine: tror ikke bestemor hadde sett i dem før han gav meg dem..for å si det mildt..for hun var like sjokkert når vi bladde i gjennom1 :legrine::legrine: har de enda tror jeg..

Gjest Fruktfat
Skrevet

nei, lærte "alt" av oss i mellom i starlet...

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Kropp og topp: Kom ikke den ut i TL klubben, eller hva det nå het? Jeg husker ihvertfall at en venninne av meg (som var med i TL klubben) hadde den, for jeg satt å smugleste i den når jeg var hos henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...