Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Fikk helt sjokk når hun eldste kom på skjermen akkurat nå. Hun har noen helt utrolige tenner! Stakkars... Ikke nok med at hun skal leve med å være så liten, men å h de tennene i tillegg. Må være vanskelig for henne å snakke.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 ja jeg reagerte på det samme. Trodde først det var løstenner man får kjøpt i leketøysbutikk
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 neida, det er riktig de. Men jeg skvatt litt til da jeg så henne. Det er flott at hun er lykkelig.
Gjest Tweetypie Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Oh my God - ærlig talt - har man ikke annet å fokusere på enn tennene hennes da ? Hun virka jo lykkelig hun da. Utseende betyr ikke alt vet dere
Gjest graceland Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 Han ene gutten var så søt! Reagerte også på tennene. Og håret!
Gjest Norwegian Blue Skrevet 8. oktober 2006 #6 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg syntes hun eldste dama var kjempesøt Men jeg må innrømme at jeg også stokk litt av de tennene. Fordi jeg fulgte ikke helt med og trodde det var hun yngste, på ti år, som skulle intervjues. Og hun hadde jo små tenner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå