Gjest Gjest_Jente19_* Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg har alltid hatt litt problemhud, blank og rød hud med tedens til kviser. jeg begynte å bruke Vishy normaderm dagkrem, og problemene ga seg etter en stund. har brukt den i omtrent to år nå, og har vært veldig fornøyd, men i det siste har problemene kommet tilbake og jeg får røde partier i pannen og i kinnene. I pannen ser det nesten ut som små "vabler". er det mulig å begynne å reagere på produkter som man har brukt i mange år? og er det noen som har tips til andre produkter som "tar seg av" de samme problemene som vishy kremen gjør? (røde partier, kviseutbrudd, tørr hud) håper noen kan hjelpe meg her, er så lei av å se ut som en tomat
Catzy Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg reagerer mer på mine hudkremer noen dager enn andre. Det kan være eksterne faktorer som gjør at du reagerer, eller at det er noe med denne utgaven av kremen. Kanskje du reagerer mer nå fordi det er blitt kaldere i luften? Stress på jobben? Ny type sminke? Kanskje du kan spørre på apoteket om de har noen tips? Ellers kan det kanskje være greit å gå til en hudpleier, særlig hvis hun kan si noe om hvorfor huden er som den er. Noen hudpleiere er flinkere enn andre, men det kan jo være greit å få noen til å se på deg og gi deg tips.
Gjest Gjest_jente19_* Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Takk for svar:) kan godt tenke meg at det er fordi det er så fuktig å rått i luften. huden min er ganske ømfintlig:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå