Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle jeg har prøvd fra Lancome har vært gode! :) Særlig Hypnose. Har ikke prøvd noen vannfaste.

Skrevet

Jeg liker L'extreme veldig godt. liker at vippene blir lange, men helst ikke så tykke at det ser ut som det er masse mascara på. den sitter bra, men vet ikke om den er drøy, min er ikke tom enda.

Gjest Deception
Skrevet (endret)

Jeg liker alle mascaraene fra Lancome, kanskje unntatt Hypnose vannfast, for den var litt seig og ekkel i konsistensen. Jeg har kjøpt den to ganger, i håp om at jeg fikk en som var dårlig første gangen, men nei. :frustrert:

Flex WP er knallgod. L'Extreme vannfast kommer jeg garantert til å teste, for den vanlige er bortimot favorittmascaraen min. Den gir lengde, ikke noe særlig volum. :)

*edit* glemte å si:

Hypnose er kjempegod i ikke-vannfast versjon. :)

Endret av Deception
Skrevet

Jeg vil ha noen som gir fylde.

For mine er så spinkle og tynne, og noen steder kan ma se en del mellomrom :(

Vippene mine er egentlig lange :)

Skrevet

Har prøvd Hypnose, Fatale og l'Extreme, ingen i vannfast. Av de tre har jeg likt Hypnose best, siden den er idiotsikker ( i motsetning til Fatale, som jeg kløner litt med) og gir både tette og lengre vipper. Fatale ser utrolig bra ut når jeg får det til, og ganske rar ut når jeg ikke får det til. L'Extreme gir lange vipper, men ikke tette, så jeg bruker ikke denne så ofte.

Hvis du har litt glisne øyevipper, så ville jeg gått for Hypnose. Aner ikke hvordan den er i vannfast, men den sitter bra på meg i vanlig versjon.

Gjest Eleni i.i
Skrevet

L`Extreme er min absolutte favoritt! :)

Skrevet
L`Extreme er min absolutte favoritt!  :)

Samme her!

Skrevet

Jeg digger Hypnose, som er min faste mascara for tiden, men også Amplicils (volum) og Flextencils (lengde) er gode mascaraer.

Skrevet
Har prøvd Hypnose, Fatale og l'Extreme, ingen i vannfast. Av de tre har jeg likt Hypnose best, siden den er idiotsikker ( i motsetning til Fatale, som jeg kløner litt med) og gir både tette og lengre vipper. Fatale ser utrolig bra ut når jeg får det til, og ganske rar ut når jeg ikke får det til. L'Extreme gir lange vipper, men ikke tette, så jeg bruker ikke denne så ofte.

Hvis du har litt glisne øyevipper, så ville jeg gått for Hypnose. Aner ikke hvordan den er i vannfast, men den sitter bra på meg i vanlig versjon.

Jeg kjøpte Fatale for ikke så lenge siden, men får det ikke til! Noen tips? Rett før jeg slenger den i søpla nemlig...

Mine Lancome-favoritter er L'Extreme og Flextencils - begge er knallgode.

Skrevet

Ang. Fatale: Her må du øve... Jeg kløner også en del med denne. Det beste tipset er å dra av litt mer av maskaraen på kosten før du tar den på vippene, så klumper det seg ikke så lett. Selv om en del dras av ved den trange tuten, så kan det være nødvendig på dra av mer, så trykk den godt langs tuten i det du tar den opp.

I tillegg bør du prøve å vri den litt rundt langs vippene, så du bruker hvert av "bladene" og i tillegg dytter vippene oppover. Prøv også å dra den ut og til siden, for å få mer farge ytterst enn innerst ved nesen.

Tålmodighet er en dyd... Ikke bruk den 10 min før du må gå, da blir du bare frustrert. (Been there, done that.) Når du først får det til, så blir resultatet snasent, men det må altså litt øvelse til.

Skrevet

Kanksje jeg skal prøve hypnose da :)

For jeg syntes lancome mascaraene så gode ut, og tenkte jeg skulle prøve dem.

Har nå faux cils.

Men hvordan er Amplicils?

Har dere oplev noen ganger at når dere tar på flere lag, ser dere ikke at det kommer mer mascara?

Skrevet

Både Hypnose og L'Extreme er gode,

men det var Hypnose jeg kjøpte to ganger

;)

Skrevet

Jeg skal kjøpe mascaraen nå, men skjønner ikke SN.

Har aldri kjøpt noe derfra, men når jeg skal gjøre det, hvordan gjør jeg det?

Skrevet
Men hvordan er Amplicils?

Lenge siden jeg prøvde den, men jeg mener å huske at jeg var ganske fornøyd med den. Likevel synes jeg Hypnose er hakket hvassere, gir godt med volum, kan bygges lag på lag og gir litt lengde også (men jeg har sykt lange øyevipper i utgangspunktet, så det skal ikke så mye til). I motsetning til Deception er jeg også fornøyd med den vannfaste varianten av denne og synes ikke den tørker fort.

Skrevet

Fant fort ut av hele Sn greia, jeg bare trykket på feil knapp, hehe.

Da kommer min amplicils vannfast i posten snart ;)

Skrevet

Bruker KUN Lancòme jeg, har prøvd de fleste, men faller som regel tilbake på Hypnose ja! :legrine:

Vannfast er jeg ikke noen fan av, skulle man være så uheldig å få smittet farge, er det ett makkverk å få fjernet :frustrert: sitter som banket da syns jeg!

Hadde heller satset på en som ikke var det og så i de situasjonene som det trengs (bryllup ect) heller lagt ett tynt lag med enn vannfast type over det igjenn.

Lykke til i jakten uansett ;)

Skrevet
Bruker KUN Lancòme jeg, har prøvd de fleste, men faller som regel tilbake på Hypnose ja! :legrine:

Vannfast er jeg ikke noen fan av, skulle man være så uheldig å få smittet farge, er det ett makkverk å få fjernet :frustrert: sitter som banket da syns jeg!

Hadde heller satset på en som ikke var det og så i de situasjonene som det trengs (bryllup ect) heller lagt ett tynt lag med enn vannfast type over det igjenn.

Lykke til i jakten uansett  ;)

Kjøpte amplicils vannfast, og håper den er bra :)

Må ha vannfast, hvis ikke går vippen vekk og jeg vil ha vipp :)

Kommer vel i slutten av uken :)

Skrevet

Diorshow mascara fra Dior. Ingen over, ingen ved siden.

Skrevet

Grunnlaget for god mascara er vel fine vipper.

Har man glisner vipper må man strever for å få de fine.

Mange har sunne og tykke øyevipper som peker oppover naturlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...