Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det flere her som har en TummyTub?

(For de som ikke kjenner til TummyTub)

Min Amadeus har elsket sin TT siden fødselen, han er nå 6 måneder og jeg gruer meg allerede til han vokser fra den.

Når jeg ser hvordan han koser seg tenker jeg at de egentlig burde laget TT i voksenstørrelser også ;)

Endret av g@brielle
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, tror ikke jeg ville trivdes i en sånn selv.

Men til babyer ser det herlig ut, ja!

Skrevet

Kjenner mange babyer som trives, men ser det igrunnen som en salgsgimmick.

Man kan antakelig like gjerne bruke en ny plasbøtte til 1/10 av prisen. Kjenner også barn som trives i både håndvask, balje og badekar også.

Skrevet
Kjenner mange babyer som trives, men ser det igrunnen som en salgsgimmick.

Man kan antakelig like gjerne bruke en ny plasbøtte til 1/10 av prisen. Kjenner også barn som trives i både håndvask, balje og badekar også.

Enig! Min lillegutt elsker å bade i balja si, som kostet langt mindre enn en tt.

Skrevet

Jenta mi hatet å bade men syntes tummy tub'en var fin til rundt 4 måneders alder. Da likte hun ikke den lengre, så vi gikk over til en balje fra IKEA. Den var kjempestas, så nå brukes tummy tub'en til skittentøyskurv.... :icon_smile:

Skrevet

Gutten min hatet å bade i balja si, men i Tummy Tub'en kosa han seg masse, så for oss var den en nødvendighet.

Skrevet
Gutten min hatet å bade i balja si, men i Tummy Tub'en kosa han seg masse, så for oss var den en nødvendighet.

Vel vel, alt er relativt. Ren hadde han nok blitt uansett.

Skrevet

Koster ikke en sånn bøtte rundt fem hundre kroner?

Nok en av mange unødvendige "må-ha"-produkter rettet mot småbarnsforeldre, spør du meg.

Skrevet
Vel vel, alt er relativt. Ren hadde han nok blitt uansett.

Nå er vel ikke akkurat TummyTub lager for å gjøre barn rene heller da.

Skrevet (endret)
Nå er vel ikke akkurat TummyTub lager for å gjøre barn rene heller da.

Nja, det er vel for å simulere en livmor osv. Men folk jeg kjenner (og i reklamene for bøtta) bruker den da vitterlig til å bade i, de bader ikke i badebalje i tillegg (får jo være måte på å tørke ut huden). Og det er selvsagt ikke noe i veien med det, men hvorvidt den er nødvendig velger jeg altså å stille meg kritisk til.

Endret av Donpedro
Skrevet

Førstemann bare duppet hodet sitt i den, så vi kjøpte heller badehjelper til badekaret. Og denne badehjelperen har sistemann brukt, for det er stor stas å få bade med sitt søsken...

Har hørt mange andre snakke varmt om den, men den fungerte dessverre ikke for oss.

Skrevet
Nja, det er vel for å stimulere en livmor osv.

I denne forbindelse er det bare viktig å passe på at livmora ikke blir overstimulert! ;)

Skrevet
I denne forbindelse er det bare viktig å passe på at livmora ikke blir overstimulert! ;)

Haha :ler:

Skrevet

Med førstemann hadde vi ikke TT. Bading var et mareritt uten like.

Nå har vi TT og lillegullet elsker den. Første badeopplevelse satt hun med et salig blikk og ble helt avslappet.

I tillegg har vi kolikk i huset. Og TT hjelper virkelig! Ned i den og hun slapper av, luft kommer ut. Skrikingen fortsatte gjerne etterpå, men det gikk fortere over. Nå er ikke kolikken et like stort problem da hun holder på å vokse det av seg. Men uten TT hadde kveldene våre vært mye, mye verre.

Hadde klart oss uten TT. Det er ikke noe utstyr som er 100% nødvendig i forhold til babyer. Men TT er nå en del av utstyret som en finner på dagens marked, og det er jeg glad for :)

Skrevet

Her i huset var badebalje mye mer populært enn den TT vi lånte.

Skrevet

Vi har TT og snuppa elsker den. Bading har vært en hyggelig opplevelse for oss siden hun ble født. Har prøvd vanlig balje et par ganger, men den passer ikke for oss.

Men gjør det noe, da, at noen av oss har lyst til å bruke 400 kroner på en litt stødig bøtte? Så lenge jeg har råd til det og har gode erfaringer med den ser jeg ikke problemet. Selv om mange duppeditter blir markedsført som "må ha" mot småbarnsforeldre er det jo lov til å bruke skjønn på hva man ønsker og ikke ønsker å bruke penger på.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...