Gå til innhold

Karlanda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter en "nr 2 sofa, og lurer på å kjøpe hjørneløsning i Karlanda. Også interessert i andre tips til ok hjørnesofaer. Sofaen jeg er på utkikk etter kommer ikke til å være i daglig bruk, skal ikke være i skinn og skal være så enkel som mulig. Vil gjerne høre andres erfaringer med Karlanda generelt og gjerne hvis noen har den med mørk grå ull spesielt.

Holder den seg godt, er den god å sitte i, er du fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Gjest -eline-
Skrevet

Vi har Karlanda 3-seter i mørk grå ull, kjøpte den i juni 2004, og jeg synes den holder seg veldig bra, både stoffet og putene ser fremdeles svært fine ut.

Skrevet
Vi har Karlanda 3-seter i mørk grå ull, kjøpte den i juni 2004, og jeg synes den holder seg veldig bra, både stoffet og putene ser fremdeles svært fine ut.

Takk!

Er den god å sitte i? Myk, hard, dyp, grunn?

Gjest -eline-
Skrevet
Takk!

Er den god å sitte i? Myk, hard, dyp, grunn?

God å sitte i og ligge på, passe myk og jeg har ikke reagert på at den er for dyp/grunn i hvertfall. ... eneste jeg har å utsette på den er at armlenene er for høye til å ha hodet på når man ligger, men nå skal det sies at de armlenene er praktisk å ha boka/tekoppen på så det går vel oppiopp!

Skrevet

Jeg har en Karlanda hjørnesofa, og er veldig fornøyd. Den er passe myk, og det er god plass i den. Dessuten er den helt grei å sove på, vi bruker den til overnattingsgjester ettersom vi ikke har noe ekstra rom. Det eneste negative jeg kan komme på et at trekket har blitt litt posete (altså for stort til putene), men det er etter to år med ikke altfor godt vedlikehold.

Jeg vil absolutt anbefale å kjøpe den hvis man er ute etter en billig men god sofa.

Gjest Gjest_Kari_*
Skrevet

Jeg har en karlanda 3-seter som jeg er veldig fornøyd med. Har hatt den i drøye tre år og jeg syns den har holdt seg bra (mine trekk har ikke blitt posete), spesielt med tanke på at den var relativt billig. Passer på å "rotere" putene en gang i blandt.

Jeg valgte den sofaen fordi jeg syns den er god å sitte i. Den er passe høy, dyp og fast til at man kan sitte "ordentlig og pent" ved behov, og den er samtidig myk og komfortabel nok til å sitte henslengt og daffete.

Jeg liker at armlenene er så høye, de fungerer dermed fint som ryggstøtte når man vil sitte med beina oppi sofaen og lese eller ha laptopen på fanget.

Jeg :hjerte: sofaen min! :)

Skrevet

Jeg er også fornøyd med min Karlanda. Holder formen godt, og du kan skifte trekk etter årstid og humør. For tiden har jeg mørk grått ulltrekk. Du får mye sofa for pengene, den er så enkel og klassisk at den går til ulike stiler, og den har ti års garanti på rammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...