Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge brukt ID foundation, og er godt fornøyd. Nå er jeg snart tom, og har hørt mange anbefalinger når det gjelder GlowMinerals (?). Til dere som har prøvd begge deler, hva synes dere er best?

Og, er GlowMinerals beregnet til en spesiell hudtype?

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet (endret)

Jeg synes begge har sine fordeler...

Jeg har brukt ID i to år, og liker godt den litt skinnende finishen. Men kjøpte for ca. en måned siden GloMinerals GloPressed Base, og er egentlig vel så fornøyd med den. For det første er det mye lettere å finne en god fargematch, for utvalget i farger er mye større. For det andre føles Glo faktisk mer behagelig på huden; jeg blir ikke like stram og tørr. Glo har mer naturlig finish, mens ID er mer skimrende. Og presset er ekstremt praktisk, og faktisk også veldig drøy i bruk. Som ID, er Glo beregnet for alle hudtyper.

Nå har jeg bestilt Gloloose, også, så får jeg se om den funker like bra. :)

Temaet har forresten vært oppe før:

F.eks. her

eller her

Endret av Deception
Skrevet (endret)

Jeg liker også den litt skinnende finishen til ID, for jeg liker ikke når huden ser for matt ut. Gjør den det med GloMinerals?

Føler av og til at ID's foundation "samler seg" litt på huden, spesielt der jeg har litt fetere hud (som har komt i det siste :sur:) enn resten av ansiktet.

Endret av Tusseline
Gjest Deception
Skrevet (endret)
Jeg liker også den litt skinnende finishen til ID, for jeg liker ikke når huden ser for matt ut. Gjør den det med GloMinerals?

Føler av og til at ID's foundation "samler seg" litt på huden, spesielt der jeg har litt fetere hud (som har komt i det siste :sur:) enn resten av ansiktet.

Jeg synes ikke den blir for matt, heller naturlig, men jeg passer på å bruke mye fuktighetskrem under. Men mattere enn ID er den absolutt, i hvertfall den pressede. Ifølge hudpleieren kan man bruke fuktighetsspray over for et enda mindre matt resultat. Tror jeg skal prøve det snart.

Glo framhever ikke tørre flekker osv like godt som ID gjør, og det er jo positivt. :)

Så kan man alltid bruke et solpudder med litt skimmer el. på toppen.

Jeg er i hvertfall fornøyd.

Endret av Deception
Skrevet

enig med at ID sin "samler seg"- derfor liker jeg den ikke. Har kjøpt div prøver fra purelux,men bestilte tydeligvis feil farger så har bestilt en ny ladning derfra. Hvis jeg finenr en bra farge hos PureLuxe vil jeg skifte til PL fra ID fordi PL ikke "samler seg". Har ikke prøvd GloMin. sin men tenkte jeg skulle prøve den og ut. Hvor kjøper dere den???

Skrevet

Kjøpte id sin for noen dager siden og er kjempefornøyd! Jeg synes den skinnende finishen er knallfin og har ikke opplevd at den samler seg, men så er huden min veldig normal og grei å ha med å gjøre.

Gjest Deception
Skrevet
Har ikke prøvd GloMin. sin men tenkte jeg skulle prøve den og ut. Hvor kjøper dere den???

Hos hudpleier. Dessverre hakket dyrere enn BE, også. 455 koster det pressede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...