Gjest Gjest_Hattifnatt_* Skrevet 8. oktober 2006 #1 Del Skrevet 8. oktober 2006 Kan noen som er utdannet apotektekniker fortelle meg hva de har i årslønn? Flott hvis dere også kan fortelle hvor lenge dere har jobbet.... Jeg har høyskoleutdanning som førskolelærer, men har i ettertid tatt apotekteknikerutdanning som privatist. Er litt nysgjerrig på om det er store forskjeller i lønn..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
g@brielle Skrevet 8. oktober 2006 #2 Del Skrevet 8. oktober 2006 Kan noen som er utdannet apotektekniker fortelle meg hva de har i årslønn? Flott hvis dere også kan fortelle hvor lenge dere har jobbet.... Jeg har høyskoleutdanning som førskolelærer, men har i ettertid tatt apotekteknikerutdanning som privatist. Er litt nysgjerrig på om det er store forskjeller i lønn..... ← Før jeg fikk barn jobbet jeg som apotekbestyrer i Oslo, hos oss var begynnerlønnen 220.000 for apotektekniker. Tror startlønnen ligger på 215.000-220.000 de fleste steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #3 Del Skrevet 8. oktober 2006 Han jeg kjenner på apotek tjener hvertfall over 500 000,- ← Kanskje han er farmasøyt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #4 Del Skrevet 8. oktober 2006 Han jeg kjenner på apotek tjener hvertfall over 500 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
g@brielle Skrevet 8. oktober 2006 #5 Del Skrevet 8. oktober 2006 Han jeg kjenner på apotek tjener hvertfall over 500 000,- ← Da er det nok ganske liten sjanse for at han er apotektekniker. Høres mest sannsynlig ut som han er cand.pharm., med eller uten bestyreransvar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #6 Del Skrevet 8. oktober 2006 Da er det nok ganske liten sjanse for at han er apotektekniker. Høres mest sannsynlig ut som han er cand.pharm., med eller uten bestyreransvar. ← Han har ikke bestyreransvar, ei heller personalansvar. Men har studert ved universitetet ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
g@brielle Skrevet 8. oktober 2006 #7 Del Skrevet 8. oktober 2006 Han har ikke bestyreransvar, ei heller personalansvar. Men har studert ved universitetet ja. ← Da er han cand.pharm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #8 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hatifnatt: hvordan var det å ta apotektekniker som privatist? Leste du helt på egen hånd, eller? Har lurt på å gjøre det samme, men vet ikke helt hvordan det fungerer. Er det slik at man må ha obligatorisk praksis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hattifnatt_* Skrevet 9. oktober 2006 #9 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg måtte først ta noen fag på helse og miljø før jeg kunne begynne på apotektekniker siden jeg hadde allmennfag fra før. Da tok jeg bare kontakt med den videregående skolen her jeg bor, så meldte jeg meg opp til de eksamene jeg måtte. Når dette var gjort, meldte jeg meg opp til de ulike eksamene på VKI og VK2. Jeg leste alt på egenhånd og tok så mange eksamener jeg følte for til jul og sommer. Jeg hadde ikke noe praksis mens jeg var privatist, men jeg har tidligere jobbet ca 4 år på apotek. Jeg har nå fått et kompetansebevis som apotektekniker. Jeg skal søke om autorisasjon som apotektekniker nå, men vet ikke om kompetansebeviset teller på samme måte som et vitnemål... Bare spør mer dersom dette ikke ga deg svar på spørsmålene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå