Gjest gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Grillsesongen er over, og grillristen skal grundig rengjøres. For en jobb!!! Selv om vi har brukt forlie er det masse brent fett på risten... Nå har jeg skrubbet med stålull i en halv time. Resultat: Tom stålullboks og bare en tredjedel av risten "skinner" i stål. Finnes det noe annet jeg kan bruke for å få bort griseriet?
Gjest Deception Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Mr Muscle funker som juling på fastbrent fett. Spray på, vent, tørk av.
Gjest Fliss Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg bruker Zalo, hageslange og skuresvamp - og grillen blir rullren.
Amalie_85 Skrevet 8. oktober 2006 #6 Skrevet 8. oktober 2006 Sånn Mr Muscle spray/skum sak? :klø: ← Jeppers. Funker fiiiiint syns jeg
Gjest gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #7 Skrevet 8. oktober 2006 Da skal jeg kjøpe MrM i morgen! Å spraye på, vente og skylle av høres veeeeeeeeeldig greit ut!
Gjest Fjellsippa Skrevet 8. oktober 2006 #8 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg rengjør risten hver gang jeg har brukt grillen. Da blir det aldri fastbrent fett.
Gjest gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #9 Skrevet 8. oktober 2006 I en ideell verden hadde jeg også gjort det. Begynte med det på starten av grillsesongen, men vi ble for late og ufornuftige til å holde på med det hver gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå