Gjest tobarns mor Skrevet 21. januar 2003 #1 Skrevet 21. januar 2003 Mannen min steriliserte seg etter andre-ungen vår.Det er 3,5 år siden.Jeg fikk mistanke ett år senere at jeg var gravid.Testen min var svak men positiv.Jeg fikk mensen litt senere og fant ut at det ikke var noen graviditet i det hele tatt.Nå er jeg 10 uker på vei,med tredje.Jeg har ingen anelse om hvordan dette er mulig.Det eneste jeg vet er at han ALDRI tok en sæd-prøve. Nå selvfølgelig skal jeg ha ungen.Jeg har aldri tatt abort og har den oppfattelsen at barn er små (store) mirakler (er ikke kristen)og at det var en grunn til at jeg ble gravid nå.Jeg hater abort. Hva mener dere om dette? Er det noen som har opplevd det samme eller hørt noe om dette??? Jeg er utrolig glad for alle svar. :D
mira1 Skrevet 21. januar 2003 #2 Skrevet 21. januar 2003 Det har forekommet at sædlederene har "vokst" sammen igjen. Det er ikke 100 % sikkert at mannen ikke er fruktbar selv om han er sterilisert. Det gjelder forresten det samme for damer og sterilisering. Gratulerer med det uventede! :D 10+2
jordbær Skrevet 21. januar 2003 #3 Skrevet 21. januar 2003 Hehe.. Spør du meg er jo løsningen ganske enkel.. 1. Sædlederne hannes har grodd sammen. 2. Du har vært utro 3. Du er "Jomfru" maria nr.2! Skal vi satse på alternativ 1 eller? :D
Gjest tobarns- mor Skrevet 21. januar 2003 #4 Skrevet 21. januar 2003 Maria nr.2. Den var god. Nei jeg har ikke vært utro så det må jo være at sædlederne har grodd sammen.Er det stor sjanse for at det skjer?
Gjest Hilde K S Skrevet 21. januar 2003 #5 Skrevet 21. januar 2003 Nei, sjansene er svært små, men noen ganger spiller naturen oss små puss. Kjenner en som 1. gang ble gravid med ppiller, 2. gang med spiral og tredje gang etter at mannen hadde sterilisert seg !
Sina Skrevet 22. januar 2003 #6 Skrevet 22. januar 2003 Eller hva med den lille som kom til verden enda far hadde sterilisert seg og mor egentig tatt abort...
gla Skrevet 22. januar 2003 #7 Skrevet 22. januar 2003 Jeg hadde i alle fall forlangt pengene for steriliseringen tilbake Gratulerer med spiret,- dette var nok ment to be...
CEL. Skrevet 23. januar 2003 #8 Skrevet 23. januar 2003 Ja, det må jeg si! Utrolig at du skulle bli gravid når mannen din er sterilisert! Ville nok sjekket med lege om dette virkelig var tilfellet. Grattis med den lille i magen.
Gjest Zalomine Skrevet 23. januar 2003 #9 Skrevet 23. januar 2003 altså, du sier at du for en tid tilbake hadde mistanke om at du var gravid, og testen var svakt positiv. Da VAR du gravid. Det hormonet disse testene måler finnes ikke i kroppen i en vanlig syklus. Svakt positiv, ER positiv. At du så fikk mensen betyr at du mistet det da. Dette er ikke uvanlig, de felste barn som mistes mistes så tidelig at man enda ikke vet at man er gravid, bare opplever en muligens litt forsinket mens. Jeg mener ikke med dette å dra fram følelser omkring et mistet barn, men å påpeke at du da altså har blitt gravid TO ganger etter at han steriliserte seg, så alt peker mot at det nok har grodd sammen der nede ja. Derfor vil jeg anbefale at dere snakker med en lege om dette, gjentar steriliseringen eller benytter annen prevensjon etter at svngerspaet er avsluttet, da jeg antar at dere ikke ønsker flere barn utover dette. Lykke til med det lille underet i magen i alle fall!! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå