agbre Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg skal ha osteparty på fredag. Nå har jeg kjøpt inn flytende honning og valnøtter. Så var spørsmålet om jeg skal servere det hver for seg? Kan jeg riste nøttene/eller uristet å blande det inn i honningen noen dager/timer i forveien? Noensom kan hjelpe meg?
Chelsea Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg fikk servert sirup og valnøtter til ost en gang. Blir sikkert det samme med honning. Der var bare valnøttene delt opp i mindre biter og strødd over osten og så var sirupen bare ringlet over. Var supergodt på blåmuggost.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Denne tråden gjorde meg skikkelig kvalm. Fysj!!
agbre Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2006 Denne tråden gjorde meg skikkelig kvalm. Fysj!! ← Stakkars deg
skrue Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 Alltid synd på de som "vet" noe ikke kan være bra uten å ha smakt på det.
agbre Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2006 Alltid synd på de som "vet" noe ikke kan være bra uten å ha smakt på det. ← Enig med deg
pulverheksa Skrevet 9. oktober 2006 #7 Skrevet 9. oktober 2006 Ville gjort som chelsea foreslo. Valnøtter og honning er vanvittig godt til chevre hvitmugg (den fra tine)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå