Gjest Gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #1 Del Skrevet 8. oktober 2006 Noen som vet om man kan trykke bilder på servietter? Har lyst til å lage personlige julekuler til familien i år, og da tenkte jeg at decoupage med servietter må være genialt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 8. oktober 2006 #2 Del Skrevet 8. oktober 2006 Disse gjør det: http://www.noespesielt.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #3 Del Skrevet 8. oktober 2006 Disse gjør det: http://www.noespesielt.no/ ← Tusen takk! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 8. oktober 2006 #4 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg vet ikke noe om nettstedet altså. Det er sikkert dyrt. Lykke til i hvert fall! Høres ut som en morsom gaveplan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #5 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg har sendt dem en mail og spurt om pris så da håper jeg de svarer raskt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 8. oktober 2006 #6 Del Skrevet 8. oktober 2006 Det var lurt! Gi oss en oppdatering på hvordan det går da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #7 Del Skrevet 8. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #8 Del Skrevet 8. oktober 2006 Har faktisk fått svar allerede Vel, det gikk visst ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 8. oktober 2006 #9 Del Skrevet 8. oktober 2006 Huff. Så kjedelig. Det sto jo på hjemmesiden at det egentlig skulle la seg gjøre? Det er mange som trykker ord, monogrammer og datoer og slikt på servietter ser jeg, men ikke bilder. Dumt, tror det kunne blitt populært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiolen Skrevet 9. oktober 2006 #10 Del Skrevet 9. oktober 2006 Dette kan du jo gjøre selv! Bruk servietter i stedet for ark i printeren, og print i vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. oktober 2006 #11 Del Skrevet 9. oktober 2006 Vil ikke printeren dra i stykker serviettene? Jeg vil anta at det ender opp med en megaserviettkræsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 9. oktober 2006 #12 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Du gjør det ja.... Hadde samme ideen som deg i fjor, og prøvde å kjøre servietter gjennom printeren. Prøvde til om med å tape fast servietten på et vanlig ark. Megaserviettkrasj er ordet vi leter etter. Og servietter drar til seg MYE printerblekk Endret 9. oktober 2006 av :-) anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kitten Skrevet 9. oktober 2006 #13 Del Skrevet 9. oktober 2006 potet- trykk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 9. oktober 2006 #14 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hva med å kontakte et trykkeri? Om de ikke trykker på akkurat servietter så kan det jo hende de har noen papirkvaliteter som funker til decoupage alikevel... Bør vel gjøres digitalt da, så du slipper å kjøpe en liten pall med ark Ser for meg at å pakke inn gaver i "custom" silkepapir og cellofan er ganske stilig også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå