Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg tenkte å lage en tråd om den beste gaveideen du har hatt eller hørt om. Gode ideer rett og slett... Mitt bidrag er noen som ga et fint tre i dåpsgave. Jeg syns det var en veldig fin symbolikk...
Shabana Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Sesongkort til det laget personen er supporter for
Maja_83 Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Denne gaven er vel mer kreativ en nyttig, men en venninne av meg fikk en stjerne oppkalt etter datteren sin i dåpsgave. Man kan visst kjøpe det på internett
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 Ett eller flere bilder av deg og personen for eksempel.
Shabana Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 Ett eller flere bilder av deg og personen for eksempel. ← Spinner litt videre på denne jeg... Lage minnebok med en blanding av bilder tekst og billetter o.l. (Passer vel best til en kjæreste) Hvis det er til en kompis eller no' så kan du lage en bilekollage med masse morsomme bilder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå