water1 Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Er det noen som vet om lokale i området rundt Øyer utenfor Lillehammer hvor man kan stå for alt av mat og drikke selv?
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 nei, men dere har jo koslig hotell. det er faktisk ikke så dyrt å ha bryllup på hotell som mange tror. vi hadde det og det ble ikke mye dyrere enn min søsters bryllup hvor de gjorde "alt selv". mye mindre styr blir det også....litt på siden men...
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Vi var i bryllup på et koselgi sted på toppen av hoppbakken. Husker ikke hva det heter, men alle tok stolheisen opp:)
water1 Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2006 nei, men dere har jo koslig hotell. det er faktisk ikke så dyrt å ha bryllup på hotell som mange tror. vi hadde det og det ble ikke mye dyrere enn min søsters bryllup hvor de gjorde "alt selv". mye mindre styr blir det også....litt på siden men... ← Vel...har sjekket litt opp med hotell, og når vi blir 86 gjester så blir det veldig dyrt. Det er fort 1000 kr pr.kuvert...også er det jo bar etterpå. Man kan selvfølgelig kjøre bonger og at gjestene må kjøpe resten selv...men min familie har ike så lyst til at vi skal gjøre det slik. 86000 bare i mat og drikke synes jeg er helt vannvittig....iallefall for vår lommebok
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #5 Skrevet 12. oktober 2006 Kapteinsgården Bauker i Østre Gausdal er veldig koselig.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #6 Skrevet 13. oktober 2006 Vi var i bryllup på et koselgi sted på toppen av hoppbakken. Husker ikke hva det heter, men alle tok stolheisen opp:) ← Det stedet heter Telemarkstunet, og det er veldig hyggelig der. Ellers er Skihytta mellom Lillehammer og Nordseter et veldig fint sted. Der er det kjøkken og man kan ordne med alt selv.
water1 Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2006 Det stedet heter Telemarkstunet, og det er veldig hyggelig der. Ellers er Skihytta mellom Lillehammer og Nordseter et veldig fint sted. Der er det kjøkken og man kan ordne med alt selv. ← Finner ikke noe bilder av stedet jeg. NOen som har det? Hvor mange er det plass til der?
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #8 Skrevet 13. oktober 2006 Finner ikke noe bilder av stedet jeg. NOen som har det? Hvor mange er det plass til der? ← www.telemarkstunet.no/start.htm
water1 Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 13. oktober 2006 www.telemarkstunet.no/start.htm ← Jo, telemarkstunet fant jeg...tenkte på Skihytta. Har du noe mer info på den?
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #10 Skrevet 14. oktober 2006 Jo, telemarkstunet fant jeg...tenkte på Skihytta. Har du noe mer info på den? ← Nei, dessverre. De har nok ingen hjemmeside, eller noe sånt.. Men søk på Skihytta grendehus i telefonkatalogen, så finner du i alle fall et telefonnummer.
Gjest Gjest_Hei_* Skrevet 17. oktober 2006 #11 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg håper du kommer tilbake med informasjon om Skihytta. Jeg har ikke ringt dit, for vi har ikke satt noen dato ennå, og jeg bor heller ikke i Lillehammer, derfor stresser jeg ikke med det. Men hvis du har ringt de og besøkt stedet hadde det vært fint om du delte infoen med oss andre kommende Lillehammer bruder! Vi har en drøm å gifte oss i Garmokirka, men for det første er den ganske liten(men vi skal heldigvis ikke ha noe stort bryllup), og for det andre er den ganske mørk. Men tenk Maihaugen som vielsessted, kan ikke tenke meg noe bedre og mer romantisk sted jeg Noen garmokirkedrømmere her? eller har du vært i vielse i Garmokirka? HIlsen forhåpningsfull Lillehammerbrud
water1 Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #12 Skrevet 17. oktober 2006 Hei... Nei, jeg har ikke ringt de. Vet ikke om jeg kommer til å gjøre det heller. Liker best å ha en hjemmeside å se litt på først.Har litt angst for slike telefoner...hehe.., så holder meg unna i det lengste. Nå kan det se ut til å at vi velger å ha bryllupet her i Oslo likevel... Men...Øyer/Lillehammer er fremdeles ikke utelukket. Skal i allefall si i fra dersom jeg skulle finne ut noe mer. Det må gjerne du gjøre også
Ugla Skrevet 18. oktober 2006 #13 Skrevet 18. oktober 2006 Vi har en drøm å gifte oss i Garmokirka, men for det første er den ganske liten(men vi skal heldigvis ikke ha noe stort bryllup), og for det andre er den ganske mørk. Men tenk Maihaugen som vielsessted, kan ikke tenke meg noe bedre og mer romantisk sted jeg ← Jeg kjenner ikke til stedet, men noen venners venner hadde?/skulle?/ønsket? gifte seg der, men der var lang ventetid på ledig dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå