Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg er enormt glad i barn og håper inderlig sterkt at jeg en dag vil få oppleve den samme gleden slik som mange andre gjør..Og få mitt eget barn. Men, nå har det seg slik at jeg tviler på at jeg kommer til å finne drømmemannen og biologiske klokka har ringt for lenge siden. Jeg får helt vondt inni meg når venninner og familie forteller meg at de venter barn. Jeg blir jo glad på deres vegne men kjenner at jeg ønsker dette selv så sterkt. Er det virkelig slik at jeg da nå bare må finne meg i at jeg aldri kommer til å få barn? Joda, jeg kan jo møte drømmemannen om 10 år men enn hvis ikke? Jeg har jo gitt opp det håpet nå. Jeg vil ikke virke utakknemlig for jeg vet jo det finnes kvinner som aldri kan få barn pågrunn av forskjellige årsaker..så jeg vil ikke fremstå som barnslig og "stakkar meg" Og jeg skjønner det at mange mener at det ikke er en menneskerett og få barn, men hva kan man gjøre i mitt tilfelle? Må jeg bare finne meg i å være barnløs?..Jeg ser på dette med stor gru.. For meg så er dette med å få barn nærmest meningen med livet uten at jeg skal gå nærmere inn på det.. Takknemmelig for svar!
Gjest Bellatrix Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Du skriver ikke hvor gammel du er, men er du i fruktbar alder noen år til så kan det da hende du møter drømmemannen før det er for sent.
Gjest ts Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Du skriver ikke hvor gammel du er, men er du i fruktbar alder noen år til så kan det da hende du møter drømmemannen før det er for sent. ← Er 34..
Gjest Bellatrix Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Er 34.. ← Da har du jo enda noen år på deg.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 du kan adoptere, bla Kina åpner for adopsjon til enslige. Men det stille strenge krav...
Tresoria Skrevet 8. oktober 2006 #7 Skrevet 8. oktober 2006 1. Det er jo mulig for deg å få adoptere selv om du er singel. 2. Du kan dra til et land der de er villig til å inseminere deg selv om du er enslig kvinne. 3. Du kan bli fosterforelder eller ha avlasningshjem for barn som trenger noen som kan gi dem ekstra omsorg og tid. 4. Du kan inngå avtale med en god venn om å få barn med ham, selv om dere ikke er et par. 5. Du kan se på det å finne en partner som en jobb og søke på nett, gjennom aviser og liknende for å finne en mann du vil leve med og som vil være far til dine barn. De etiske aspektene ved forslagene mine må du selv vurdere utifra dine verdier, ditt ståsted og hva som er realiserbart for deg.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #8 Skrevet 8. oktober 2006 Det som slo meg først er hvor aktiv er du i å finne en mann? Venter du på at han skal ramle ned i fanget på deg helt tilfeldig, eller er du litt mer på hugget for å ordne livet ditt slik du helst vil ha det? Det er mange kanaler du kan bruke for å finne en mann. Det er også mange måter du kan skaffe deg barn på, som nevnes over. Det er ditt liv, du må bare ta kontroll selv og få det slik du vil ha det. Ikke vent at noen andre skal komme og "gi" deg barn og familielykke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå