Mina Skrevet 23. mars 2002 #1 Del Skrevet 23. mars 2002 Er ganske ny her, og har ikke deltatt i så mange diskusjoner, men har surfet litt rundt. Jeg må si at jeg blir usikker på å stille spørsmål - for maken til svar man kan risikere å få. Noen svarer jo så ekkelt og surt -ja, noen gangerhar jeg tenkt - at de tror de bestemmer, over alt som skal menes noe om her inne. Jeg mener at folk bør skjerpe seg - svar på det du vil, men vær voksen og svar høflig - selv om du er uenig. Og har du bare sure komentarer å komme med - så hold munn!! Meningsytringer er helt ok, men ingen her inne eier sannheten for andre enn seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 23. mars 2002 #2 Del Skrevet 23. mars 2002 Enig. Jeg tok opp dette i en tråd selv jeg..."bastante meninger".... En kan få "bak-over-sveis" noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2002 #3 Del Skrevet 23. mars 2002 Faktisk enig i at mange her inne kan vise litt mer toleranse overfor andre. Man sier jo at ingen spørsmål er for dumme - da kan man vel også svare på en grei og enkel måte uten å måtte spy ut edder og galle. Jeg for min del er her inne for å få en del tips til bryllupet mitt 28 Dager igjen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 25. mars 2002 #4 Del Skrevet 25. mars 2002 Hei! Jeg er helt enig!! Men grunnen til at jeg holder meg her inne er jo fordi størsteparten av de andre brukerne er koslige. Men kommer det sure oppstøt fra noen blir jeg fryktelig provosert. Men på den annen side er jo dette morro også for jeg elsker å diskutere!! På jobben bruker jeg ofte dette slagordet: "Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme brukere" hehe.. (Klarte ikke la være!! ) Jeg skjønner ikke at folk blir sure hvis noen er litt dummere enn dem selv jeg. Man kan jo ikke regne med at alle kan alt. Det er jo derfor slike diskusjonsforum er til! Spør folk meg om spørsmål jeg mener er dumme føler jeg meg bare enda smartere. Og det kan jo ikke være noe galt i det???? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
09.08.2002 Skrevet 25. mars 2002 #5 Del Skrevet 25. mars 2002 Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 25. mars 2002 #6 Del Skrevet 25. mars 2002 Tja.. til vanlig er jeg enig med deg, men noen ganger er spørsmålene bare for dumme syns jeg... Og ja, bruder kan bli FOR hysteriske etter min mening. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå