Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært igjennom min 6 runde med inseminasjon. Skal til legen på onsdag for å ta blodprøve... jeg klarte ikke vente lengere og tok en test nå i ettermiddag, 4 dager før tiden og den viste en svak, men tydlig +, som tilsier at jeg er gravid :)

Jeg klarer liksom ikke helt å glede meg enda, må ta en ny test i morgen tidlig og dobbeltsjekke...

Hvis det virkelig er tilfelle at jeg endelig har blitt gravid vil jeg bare si til alle som prøver; ikke gi opp, det er håp for alle!!

Hilsen en som har prøvd i 3 1/2 år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer :klem:

Du er nok gravid om du får utlsag på testen:-)

Et lite forbehold er at jo tidligere man tester positivt ( dvs alt før IKM) så er det en sjangse for at det er en såkalt kjemisk graviditet. Mensen kommer omtrent når den skal fordi egget ikke fester seg ordenlig :sur:

Dette er utrolig kjipt( skjedd her 3 ganger) men er vel "straffen" for at man er så utolmodig å tester for tidlig.

Skrevet

Vil også legge til at jeg har veldig ømme pupper...

Skrevet

His ikke du har brukt noen hormoner som inneholder hcg, for eksempel Ovitrelle eller Pregnyl så kan du med 100% stole på testen.

Gjest hopeful
Skrevet

Tester er noe skikkelig herk!! Tok en positv og en negativ igår og river snart av meg håret av frustrasjon. Hun på apoteket garanterte at hvis jeg hadde sett to streker så var jeg gravid, men jeg tør ikke glede meg..

Skrevet

Var de av samme merke?

Den negative kan ha vært tatt på utvannet urin og da blir de ofte negative rundt IKM. Prøv en ny test på morgenurin.

Skrevet

Jeg tok en ny test i går som også var positiv, har nå vært på Riksen og tatt

blodprøve og klarer nesten ikke vente på resultatet i ettermiddag...

Jeg kan umulig ha testet feil 2 ganger på rad med 2 dagers mellomrom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...