Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #21 Skrevet 9. oktober 2006 ????????????? Min erfaring med kvinner i det virkelige liv, det jeg har hørt fra venner og venniner og det jeg har lest på forum, tyder for meg på at kvinner er mer opptatt av å gi en å få i selve seksualakten og i opptakten til den. For det første så er det i 9 av 10 tilfeller kvinnen som forventer at han skal gjøre noe spesielt for at hun skal få lyst, overraske henne med romantisk middag etc. For det andre spiller forestillingen om at han skal "gi" henne orgasme inn som et bakteppe, og dette er mer utbredt enn "ansvar for egen orgasme" tankegangen. For det andre forventes det, oftere enn omvendt, vorspill som kretser rundt henne, han holder tilbake sin orgasme så lenge hun ønsker, han bruker 5 ganger så mye tid på å slikke henne som omvendt og etter hans orgasme som skaper et sterkt fysiologisk behov for å sove, så skal han holde seg våken og kose med henne og prate. I tillegg er sex, slik det praktisieres av folk flest, mye mer fysisk krevende for menn enn kvinner. I gjennomsnitt forbrenner menn ca dobbelt så mange kalorier under sex. Gjevnt over føler jeg at det ofte er slik at enten bruker han evigheter på at hun skal få en eneste orgasme, eller hvis hun kan få flere, masse tid på at hun velter seg i nytelse, mens han får en eller to små orgasmer. Dette blir selvfølgelig satt på spissen. Jevnt over tror jeg ikke ting er så ubalansert. Men det jeg skrev over mener jeg er en tendens som absolutt er der. ← Vel, kanskje det du. Men jeg liker hvertfall at det er en viss forskjell på menn sin, og kvinners sin, oppførsel.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #22 Skrevet 9. oktober 2006 Vel, kanskje det du. Men jeg liker hvertfall at det er en viss forskjell på menn sin, og kvinners sin, oppførsel. ← Hva tenker du på her? Jeg skjønner ikke helt hva du mener.
Gjest Gorgonzola Skrevet 9. oktober 2006 #23 Skrevet 9. oktober 2006 Åhhhh jaaaaa... jeg vil ha Gorgonzola på tærene mine ← Du også???? Trøste og bære, nå ble det mange krav her........
Nelle Skrevet 9. oktober 2006 #24 Skrevet 9. oktober 2006 Åhhhh jaaaaa... jeg vil ha Gorgonzola på tærene mine ← Akkurat i dag er han MIN - ...og når jeg legger meg om en liten stund, så runker han faktisk utover tærne mine... for SÅ livaktig fantasi har nemlig jeg om dagen...
Nelle Skrevet 9. oktober 2006 #25 Skrevet 9. oktober 2006 (endret) ...men før han kommer så langt må han beundre de nye støvlettene mine lenge og vel, ta den ene av meg... massere foten min utenpå strømpene, kle av meg strømpene, slikke tærne mine, gni dem inntil pikken sin, skryte av neglelakken min (fargen altså), og SÅ kan han runke utover dem (for da klarer han ikke å holde seg lenger... Oooops... nå tok jeg visst litt av her... Endret 9. oktober 2006 av Nelle
Gjest Gorgonzola Skrevet 10. oktober 2006 #26 Skrevet 10. oktober 2006 ...men før han kommer så langt må han beundre de nye støvlettene mine lenge og vel, ta den ene av meg... massere foten min utenpå strømpene, kle av meg strømpene, slikke tærne mine, gni dem inntil pikken sin, skryte av neglelakken min (fargen altså), og SÅ kan han runke utover dem (for da klarer han ikke å holde seg lenger... Oooops... nå tok jeg visst litt av her... ← WOW!!!! "I just came honey! Sorry for the mess "
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå