Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Har en veldig god venn som jeg kan gå ut med, prate med i timesvis osv. Men han prater veldig ofte om hvor bra han har det alene som frivillig singel, og at han ikke vil ha kjæreste. Hva gjør man da når man begynner å like ham litt for godt? Vil ikke avslutte vennskapet, men samtidig veldig vanskelig når man føler mer enn den andre. Kan prate med ham om det meste, men ikke akkurat dette.
Cata Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Man holder munn og venter på at "like litt for godt"-følelsen skal gå over. Hvis du betror ham hva du føler så er det stor sjanse for at han vil trekke seg unna og da ryker antakelig vennskapet.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Man holder munn og venter på at "like litt for godt"-følelsen skal gå over. Hvis du betror ham hva du føler så er det stor sjanse for at han vil trekke seg unna og da ryker antakelig vennskapet. ← Men jeg er mer redd for at den følelsen blir sterkere, og at han skal merke det etter hvert. Klarer ikke helt la være håpe på at han skal ombestemme seg
Cata Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Det forstår jeg godt. Det er slitsomt å holde inne sånne følelser, men en del ting er best uuttalt. Sannsynligvis vil han forstå det ja, men jeg tror det er mindre "truende" enn om du sier det rett ut. Så lenge ingen har sagt noe, så kan han velge å stikke hodet i sanden og late som det ikke er der. Enten ombestemmer han seg (og da merker du det nok) eller så går følelsene dine over pga. mangel på næring. Begge deler er vel OK, vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå