Miracl3 Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Jeg bruker så mye tynne gensere, eller gensere med kort arm så jeg tenkte det kunne være kjekt med et par pulsvarmere. Hvor kjøpe? Endret 8. oktober 2006 av Miracl3
Catzy Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Hvilket materiale vil du ha? Hvis du er litt fingerferdig, kan du lage av f.eks. gamle sokker eller genserermer, eller kjøpe noe fleesestoff i en stoffbutikk. Klipp, sy sammen, pynt. Eller få mamma eller bestemor til å strikke. De har tydeligvis et stort utvalg på http://www.mydivascloset.com/armwarmers.html Du finner kanskje også noe i sportsbutikker, særlig de som har mye sykkelutstyr. Men der er det kanskje mer sporty enn lekkert.
Krista83 Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 De har tydeligvis et stort utvalg på http://www.mydivascloset.com/armwarmers.html ← Her var det mye kult, fikk noen ideer der... Kanskje jeg kan slippe å fryse sånn på hendene i vinter ved å dekke dem lit mer til...
Miracl3 Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2006 Nike store i Oslo. ← Hvor ligger denne?
Susannah Skrevet 9. oktober 2006 #7 Skrevet 9. oktober 2006 På apoteteket har de deilige ull-pulsvarmere. De er kanskje ikke verdens stiligste, men veldig varme! Kjøpte mine på et Alliance-apotek.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #8 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg strikker og tover slike Også for salg
Gjest Kanelia Skrevet 9. oktober 2006 #9 Skrevet 9. oktober 2006 Hvor ligger denne? ← Nike Store har adresse Grensen 5.
Colargol Skrevet 9. oktober 2006 #10 Skrevet 9. oktober 2006 Hvilket materiale vil du ha? Hvis du er litt fingerferdig, kan du lage av f.eks. gamle sokker eller genserermer, eller kjøpe noe fleesestoff i en stoffbutikk. Klipp, sy sammen, pynt. Eller få mamma eller bestemor til å strikke. De har tydeligvis et stort utvalg på http://www.mydivascloset.com/armwarmers.html Du finner kanskje også noe i sportsbutikker, særlig de som har mye sykkelutstyr. Men der er det kanskje mer sporty enn lekkert. ← Jeg har både strikket heklet og brukt gamle gensre. Ikke så dumt, da får man iallefall noe orginalt!!
Miracl3 Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg strikker og tover slike Også for salg ← Men hvordan kan jeg kontakte deg? Kan du ikke registrere deg, og sende meg en pm?
Henna Skrevet 9. oktober 2006 #12 Skrevet 9. oktober 2006 Har kjøpt meg mange pulsvarmere på Uno. Er særlig glad i de fordi det er mange flotte farger og samme typen finnes ofte i forskjellige farger og fargekombinasjoner. De jeg sliter mest ut kommer herfra men også kjøpt på H&M og strikket selv. De fra H&M synes jeg derimot er mest for synets skyld og ikke for "pulsvarmen", det er sjeldent jeg har kommet over tykke, gode pulsvarmere for vintersbruk her.
Colargol Skrevet 9. oktober 2006 #13 Skrevet 9. oktober 2006 De fra H&M synes jeg derimot er mest for synets skyld og ikke for "pulsvarmen", det er sjeldent jeg har kommet over tykke, gode pulsvarmere for vintersbruk her. ← Akkurat det er jeg veldig enig i iallefall, har pulsvarmere fra HM, men det er veldig tynne og mest for "syns skyld" som du sa!
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #14 Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Her er bloggen min. länk borttagen Du kan jo kikke der og se om finner noe av intresse Inlägget ändrat med hänvisning till kvinneguidens regler Du kan ikke poste innlegg som inneholder: * Kjøp og salg annonser (bruk vår markedsplass i stedet.) /Furstina (moderator) Endret 10. oktober 2006 av Furstina
Miracl3 Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #15 Skrevet 10. oktober 2006 Har kjøpt meg mange pulsvarmere på Uno. Er særlig glad i de fordi det er mange flotte farger og samme typen finnes ofte i forskjellige farger og fargekombinasjoner. De jeg sliter mest ut kommer herfra men også kjøpt på H&M og strikket selv. De fra H&M synes jeg derimot er mest for synets skyld og ikke for "pulsvarmen", det er sjeldent jeg har kommet over tykke, gode pulsvarmere for vintersbruk her. ← Supert, da skal jeg sjekke ut Uno. Er en butikk jeg sjelden er i, men trenger nye impulser
Frk Doodad Skrevet 11. oktober 2006 #16 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg har strikkede hvor det er strikket inn perler. Kjempekule!!! Strikket av mammsen De har også endel på Husfliden, noen møstrede som jeg personlig ikke liker så godt og noen ensfargede som jeg synes er stilige.
Miracl3 Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #17 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg var innom Noa noa i dag. Og de skulle få noen deilige strikkede i masse farger om tre uker De så kjempe fine ut i katalogen. Må se og få tatt meg en tur på Uno en dag
Henna Skrevet 11. oktober 2006 #18 Skrevet 11. oktober 2006 En annet lite tips er også å kombinere flere pulsvarmere, med to lag er det ekstra varmt og selv synes jeg, med rette fargekombinasjonen dog, blir ofte ganske fint. Og her er Uno sine idelle fordi de fleste fargene passer hverandre. Jeg liker å kombinere ensfargede med striper eller to forskjellige ensfargede. Og ganske så lurt for alltid når jeg skal kjøpe er det så mange fine farger at jeg klarer ikke bestemme meg. Så da tar jeg bare flere:-)
Gjest Tanita Skrevet 11. oktober 2006 #19 Skrevet 11. oktober 2006 De har tydeligvis et stort utvalg på http://www.mydivascloset.com/armwarmers.html ← Her var det mange fine!
Henna Skrevet 13. oktober 2006 #20 Skrevet 13. oktober 2006 Var på Indiska i Oslo idag og fant noen fine ensfargede pulsvarmere der. Og disse var varme og ganske lange. På Uno og Noa Noa får de visst ikke inn før om noen uker så vi er nok litt tidlig ute:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå