Gå til innhold

Hvor kjøpe ryper til stort selskap?

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin
Skrevet

Noen som vet om et sted man kan bestille og kjøpe inn stort kvantum av rypebryst til selskap?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du bor i Bergen bør du prøve Kjøttbasaren. Er du ute i litt god tid bør det ikke være et problem.

Skrevet (endret)

Kjøttbasaren er et godt tips. Prøv også på bodene på fisketorget, det er noen av dem som selger vilt også. (De gjorde i alle fall det for noen år tilbake da jeg bodde i Bergen, da var det boder som solgte pølser/kjøtt ol.)

Ellers så vil jeg anbefale deg å gå til en større matvarebutikk og høre om de kan skaffe. De aller fleste butikker med gode leverandører kan skaffe varer selv om det ikke er i deres eget sortiment. Prøv for eksempel Lerøy mat (Galleriet, kjelleren), Safari (blant annet på Vestkanten) og Birke-et-eller-annet på Oasen (hvis den finnes enda) kan være verd å prøve. Kanskje best å ringe, så slipper du å farte rundt hele stor-Bergen :)

Og som sagt over, det lønner seg å være ute i god tid :)

Endret av Irie
Skrevet

I tillegg til Rivelsrud, og muligens Sesong, på Kjøttbasaren:

Birkeland på Bergen Storsenter eller Baunen i Åsane. :)

Skrevet

Ligger forøvrig også en slakter ved MEGA på Danmarksplass som sikkert også kan skaffe. Og om ikke annet har han utrolig gode pølser. ;)

Skrevet
Ligger forøvrig også en slakter ved MEGA på Danmarksplass som sikkert også kan skaffe. Og om ikke annet har han utrolig gode pølser.  ;)

Solheim Kjøtt heter de. :)

Skrevet
Solheim Kjøtt heter de. :)

Stemmer det. De har sinnsykt gode pølser... :)

Skrevet

Jepp, det er jeg helt enig i. Spesielt en lang, tynn en som jeg ikke husker navnet på. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...