Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Dolla_*
Skrevet

Jeg har nå surfet litt på SN og ser at de har mange fine farger på øyenskyggene fra Dior. itter disse pent på og ser fine ut, eller er det andre merker som er bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har denne..sitter hele dagen, er lett å påføre, og ser kjempe bra ut :)

Gjest Gjest_Dolla_*
Skrevet

Akkurat den var det jeg kikket på jeg også :ironi: Er så lei av å bruke øyenskygger fra "billigmerker" da de ofte gir et litt "skittent" eller altfor glitrende resultat. Kanskje jeg skal prøve å bestille den da ;)

Skrevet

Nå ble jeg påvirket... :sjenert:

Har egentlig vært veldig fornøyd med skygger fra Chanel, men nå skal jeg prøve disse.

Skrevet

Jeg pleide å synes de var bra, helt til jeg prøvde dem fra sebastian trucco. Nå er de skikkelig dårlige i forhold. Trucco sine ser mer naturlige ut på og riller ikke i det hele tatt.

Skrevet

Jeg foretrekker Chanel fremfor Dior. Dior er gode, men Chanel har bedre pigmenter og farger. Synes ofte skyggene fra Dior er litt for pudrete i konsistensen.

Skrevet

Jeg er middels fornøyd med Dior sine øyenskygger. Synes fargene vises så lite på øyenlokket i forhold til i skrinet. De er litt blasse, på en måte.... Men fine farger!

Skrevet

Jeg er også mer fornøyd med Chanel. Liker at det er litt shimmer i øyenskyggen.

Skrevet

Øyenskyggene til Make up Store er geniale ! Det er de beste jeg har prøvd. Og jeg skal love deg, øyenskyggene der har du livet ut, hehe.. De er super drøye. Enige jenter?

Skrevet
Øyenskyggene til Make up Store er geniale ! Det er de beste jeg har prøvd. Og jeg skal love deg, øyenskyggene der har du livet ut, hehe.. De er super drøye. Enige jenter?

Haha, jeg er middels fornøyd med disse også! :ler: Veldig fine farger, men synes de drysser litt og de sitter ikke så lenge på øyenlokket mitt, sammenlignet med f.eks Chanel sine skygger. Men prisen er jo til gjengjeld mye lavere enn Chanel sine. :)

Skrevet

Jeg er skikkelig fan av makeup store sine skygger, på meg sitter de hele dagen! Liker også godt chanel sine, dior er litt opp og ned.

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

Chanel uten tvil!

dior er puddrete som ei skrev her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...