Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt det finnes program som kan overvåke samtaler på msn, se hvem som er på logget om en har adressen, se hva som blir skrevet osv.

Er dette riktigt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hørt om det. Hva skal du med det egentlig? :roll:

Skrevet

Eneste jeg vet om er når du legger til msn kan du velge å logge samtalene.

Jeg gjør ikke det for jeg skriver aldri noe så spennende, og jeg orker aldri å rydde i sånne ting.

Skrevet
Har ikke hørt om det. Hva skal du med det egentlig?  :roll:

Jeg trenger det ikke, men det kan være greit å vite om det finns, om andre har det..

Skrevet

Det finnes, i tillegg til programmer som registrerer tastetrykk, og programmer som tar bilde av skjermen med jevne mellomrom.

Skrevet
Det finnes, i tillegg til programmer som registrerer tastetrykk, og programmer som tar bilde av skjermen med jevne mellomrom.

Det stemmer. All info blir sent til Microsoft med jevne mellomrom.

Skrevet

Lett å bli paranoid.

Meldinger sendes i rimelig klartekst. Det finnes programmer som kan vise hva som skrives i det nettverkssegmentet der kommunikasjonen foregår.

Meldingsoverføring kan krypteres. Et poeng i jobbsammenheng. Et enkelt program som kan brukes er f.eks http://www.secway.fr/us/products/simplite_msn/ Kan brukes i et miljø der ikke alle har installert det og skifter automatisk til kryptert overførig dersom både sender og mottager bruker det.

Skrevet
Det stemmer. All info blir sent til Microsoft med jevne mellomrom.

Nix, men fungerer som "barnevakt" programmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...